اپ‌نت: لینک‌ها را با اپ مورد نظر خود باز کنید …Open Link With

با داشتن و نصب اپلیکیشن …Open Link With هر لینکی که بخواهید را با مرورگر یا هر اپ موردنظر خودتان باز کنید. این اپ بسیار ساده اما کاربردی را کمپانی Said Tahsin Dane برای دارندگان گجت‌های اندرویدی ارائه کرده است.

0

این مساله که با کدام مرورگر لینک موردنظرمان را باز کنیم شاید در نگاه اول بسیار ساده به نظر بیاید اما در برخی موارد بسیار مهم بوده و ممکن است نبودن همچین امکانی از حوصله ما خارج بوده و گاهی وقت‌گیر نیز باشد. هر دستگاهی این امکان را می‌تواند داشته باشد که در هنگام انتخاب لینک از کاربر خود بپرسد که مایل است از چه مرورگری استفاده نماید اما گاهی به دلایلی این گزینه از لیست حذف می‌شود.

آوردن سایر گزینه‌هایی که در دسترس ما نیستند و انتخاب از بین آن‌ها در سایر قسمت‌های دستگاه می تواند وقت‌گیر باشد و نیاز به حوصله زیادی دارد.  انتخاب اپ‌هایی که به آن ها نیاز داریم و قرار دادن آن‌ها در این لیست هم می‌تواند برای همه کار آسانی نباشد. برای رفع تمام این مسائل داشتن اپلیکیشن …Open Link With را توصیه می‌کنیم که این امکان را در اختیار کاربران قرار داده تا به سادگی مرورگر موردنظرشان را انتخاب کرده و درون آن شاهد لیست تمام مرورگرهایی که می‌تواند استفاده کند باشد.

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.