وان‌پلاس 5تی سال آینده میلادی به اندروید 8 آپدیت خواهد شد

وان‌پلاس 5T به تازگی با اندروید 7.1.1 نوقا راهی بازار شده است و حالا در جدیدترین خبر از این گوشی هوشمند، وان‌پلاس اعلام کرده که آپدیت اندروید 8 وان‌پلاس 5T سال آینده میلادی عرضه خواهد شد.

0

اگر در چند روز گذشته اخبار فارنت را دنبال کرده باشید حتماً‌ چشم شما به خبر معرفی وان‌پلاس 5T افتاده است. در این گوشی‌ پرچمدار شاهد امکانات مختلفی بودیم اما وان‌پلاس 5T از نسخه اندروید نوقا 7.1.1 بهره گرفته است و از آنجایی که چند ماهی از انتشار اندروید 8 اوریو می‌گذرد انتظار داشتیم نسخه‌ای از سیستم‌عامل OxygenOS که بر پایه اندروید 8 اوریو سوار شده است را در وان‌پلاس 5T مشاهده کنیم.

در این بین وان‌پلاس اعلام کرد که وان‌پلاس 5T و وان‌پلاس 5 هر دو به لحاظ سخت‌افزاری شباهت‌های زیادی به یکدیگر دارند و در هر دو گوشی شاهد حضور پردازنده اسنپ‌دراگون 835 هستیم. به این ترتیب وان‌پلاس 5 و وان‌پلاس 5T هر دو در یک زمان مشخص اندروید نسخه 8 اوریو را دریافت خواهند کرد.

اگر از طرفداران گوشی‌های وان‌پلاس باشید به احتمال زیاد خاطر شما هست که چنین فرآیندی را برای وان‌پلاس 3 و وان‌پلاس 3T نیز شاهد بودیم. به این ترتیب بنا به اعلام شرکت وان‌پلاس، هر دو گوشی وان‌پلاس 5 و وان‌پلاس 5T قرار است در اوایل سال میلادی آینده طعم شیرین اندروید اوریو نسخه 8.0 را بچشند. لازم به ذکر است که وان‌پلاس نسخه بتا اندروید 8.0 را برای گوشی‌های پرچمدار 2017 خود تا انتهای سال میلادی جاری منتشر خواهد کرد.

به این ترتیب می‌توان گفت وان‌پلاس تمام تلاش خود را برای عرضه هر چه زودتر اندروید نسخه 8.0 برای پرچمداران خود به کار می‌گیرد اما در این بین رقبا نیز دست روی دست نگذاشته‌اند و با حداکثر سرعت در حال انتشار اندروید نسخه 8.0 برای گوشی‌های پرچمدار خود هستند.

در این زمینه می‌توان به سونی اشاره کرد که در حال حاضر 2 گوشی پرچمدار را با اندروید اوریو نسخه 8.0 راهی بازار کرده است. سامسونگ و نوکیا نیز سخت‌ در تلاشند تا پرچمداران آن‌ها هرچه سریع‌تر به اندروید 8.0 مجهز شوند.

در پایان باید بگوییم اگر از طرفداران وان‌پلاس 5T هستید، بهتر است نگاهی به مطلب هشت چیزی که می‌توانست وان‌پلاس 5T را به گوشی بهتری تبدیل کند داشته باشید.

منبع phonearena
شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.