کانن دوربین پاورشات G1X Mark III را با سنسور یک DSLR معرفی کرد

کانن سنسور قدرتمندی که در دوربین 80D استفاده شده را در دوربین پاورشات G1X Mark III به خدمت گرفته و این دوربین جدید را رونمایی کرد.

0

کانن به تازگی نسخه جدید دوربین کامپکت G1 خود را معرفی کرده است که از سنسور دوربین DSLR این شرکت EOS 80D استفاده کرده است. این دوربین جدید که در بازار با نام تجاری Powershot G1X Mark III آن‌را خواهیم شناخت قرار است تا آذرماه امسال با قیمتی حدود ۱۲۹۹ دلار راهی بازار شود.

اگر به دوربین‌های سری Powershot G1X کانن علاقه‌ دارید باید برای شما بگوییم که دوربین تازه معرفی شده Powershot G1X Mark III تحولی در این خانواده است. دوربین‌های Powershot G1X Mark I و Powershot G1X Mark II که پیش از این دربازار حضور داشتند در رده دوربین‌های کوچک و جمع‌ و جور کانن قرار می‌گیرند اما از آنجایی که دوربین‌های کوچک با رشد دوربین گوشی‌های هوشمند به کناره رفته‌اند شاهد بازار گرمی برای این دوربین‌‌های کانن نبودیم.

دوربین Powershot G1X Mark III عملا نسخه‌ای بهینه‌شده از دوربین G5X مدل 2015 کانن است.

دوربین G5X مدل 2015 کانن به لحاظ ابعاد دوربین کوچک و جمع‌ و جوری است که انتظارات عکاسان را نیز به خوبی برآورده می‌کرد.

در دوربین Powershot G1X Mark III که به تازگی کانن معرفی کرده با طراحی جدیدی طرف هستیم که نسبت به دوربین G5X نوآورانه‌تر به نظر می‌رسد. در این دوربین شاهد حضور لنز 24.2 مگاپیکسلی به همراه سنسور APS-C با فناوری فوکوس خودکار برای پیکسل‌های دوگانه هستیم.

کانن به این ترکیب از تجهیزات اپتیک خود افتخار زیادی می‌‌کند و چنین ترکیب سخت‌افزاری را در دوربین‌های M5 و M6 کانن نیز شاهد هستیم.

دوربین Powershot G1X Mark III به لحاظ ابعاد چیزی حدود ۵۵۳ گرم وزن دارد و ویوفایندر الکترونیک به همراه صفحه‌ نمایش OLED سایر مشخصات سخت‌افزاری این دوربین تازه معرفی شده را تشکیل می‌‌دهد.

تا اینجای کار دوربین Powershot G1X Mark III چیزی کم ندارد، اما در انتها لازم است اشاره کنیم که این دوربین قادر به فیلم‌برداری با کیفیت 4K نیست. البته از آنجایی که این کیفیت هنوز به طور کامل در بین کاربران رواج پیدا نکرده است نمی‌توان به کانن خرده گرفت.

منبع theverge
شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.