آپدیت اندروید 8 اوریو برای میت 9 هواوی به زودی از راه می‌رسد

خبر کار کردن شرکت هوآوی بر آپدیت نسخه جدید اندروید برای گوشی Mate 9، به فروردین‌ماه امسال برمی‌گردد. بااینکه گوگل هنوز اندروید Oreo را عرضه نکرده است، شایعه شده که کمپانی هوآوی نسخه‌های اولیه این سیستم‌عامل را بر پرچم‌دار سال گذشته خود آزمایش می‌کند.

0

جالب است بدانید که این گوشی هوشمند در نتایج گیک‌بنچ با اندروید نسخه 8 اوریو مشاهده‌شده است. Huawei MHA که با نام Mate 9 نیز شناخته می‌شود، اولین گوشی هوشمند هوآوی بود که با اندروید نسخه 7.0 عرضه شد. انتظار می‌رود که Mate 10 نیز با اندروید اوریو عرضه شود.

بااینکه هنوز زمان دقیق عرضه این آپدیت مشخص نیست، مشاهده شدن Mate 9 در نتایج گیک‌بنچ نشان می‌دهد که زمان زیادی با عرضه اندروید اوریو برای این گوشی پیشرفته هوآوی فاصله نداریم.

کمپانی در حال حاضر تائید کرده که از پرچم‌دار بعدی خود در 24 مهرماه رونمایی خواهد کرد، اما احتمالاً دستگاه تا اوایل آبان ماه برای فروش آماده نخواهد بود. احتمالاً هوآوی آپدیت اندروید 8.0 اوریو برای Mate 9 را بعد از آغاز فروش Mate 10، عرضه خواهد کرد.

منبع phonearena
شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.