اپ‌نت: عادات خود را با Habit Tracker تحت نظر بگیرید

به مدیریت فعالیت‌های روزانه خود بپردازید و عادات خود را کنترل نمایید. با نصب اپلیکیشن Habit Tracker که توسط App Holdings برای کاربران اندروید و iOS ارائه شده است برنامه‌هایتان را مدیریت نمایید.

0

این اپلیکیشن علاوه بر قابلیت یادآوری عادات درست و صحیح و نیز اعلام زمان انجام آن‌ها می‌تواند در ترک عادات بد نیز به شما یاری برساند. عاداتی همچون سیگار کشیدن یا پرخوری و یا بسیاری مسائل آزاردهنده دیگر. به راحتی و با کنترل صحیح به مرور زمان می‌توانید چیزهای بد و ناراحت‌کننده را فراموش کنید. این اپلیکیشن برنامه‌هایی که در طول یک روز تا یک هفته را می‌خواهید انجام دهید پیگیری کرده و به آن‌ها نظم و ترتیب خاصی می‌دهد به این‌صورت که به شما نشان می‌دهد که چندبار هرکار را تکرار کرده و چه میزان در انجام آن پیشرفت کرده‌اید و یا برای ترک عادات بدتان چقدر تلاش شده و تا چه اندازه موفق عمل کرده‌اید.

نمایش میزان پیشرفت در کارها به صورت نمودار برایتان ممکن می‌شود و نیز در زمان‌هایی برایتان عادات خوبی نیز یادآور شده تا در صورت دلخواه آن‌ها را نیز به لیستتان اضافه نمایید. جملات انگیزشی نیز در طول روز به وسیله Habit Tracker برایتان الهام‌بخش خواهند شد. برای دسترسی آسان‌تر به اپ می‌توانید از ویجت‌های متنوع و زیبا نیز استفاده کنید. اگر از چند دستگاه استفاده می‌کنید به راحتی قادر خواهید بود این اپ را در تمامی آن‌ها باهم همگام ساخته و پیگیر برنامه‌های روزانه‌تان باشید.

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.