حالا وان‌پلاس هم روی گوشی‌هایش نوتیفیکیشن‌های تبلیغاتی نمایش می‌دهد

پیش از این شاهد استفاده سازندگان موبایل از نوتیفیکشین‌ها برای تبلیغ محصولات این شرکت‌ها بودیم، ظاهرا وان‌پلاس هم این شیوه را فرا گرفته و روی گوشی‌هایش نوتیفیکیشن‌های تبلیغاتی می‌فرستد.

0

شرکت‌های بزرگ سازنده گوشی‌های همراه در قسمت نوتیفیکیشن‌ها نیز کاربران را به حال خود نگذاشته‌اند و از این قسمت برای ارسال پیام‌های تبلیغاتی جهت فروش محصولات خود استفاده می‌کنند.

بزرگانی مانند سامسونگ و اچ‌تی‌سی پیشتاز استفاده این گونه از تبلیغات هستند و ظاهرا وان‌پلاس نیز از این شیوه خوشش آمده و در قسمت نوتیفیکیشن‌ گوشی‌های خود برای کاربران تبلیغات ارسال می‌کند.

این فرآیند حدود یک ماه پیش برای تبلیغات وان‌پلاس 5 از جانب وان‌پلاس شروع شد. در آن زمان می‌توان این تبلیغ را نادیده گرفت چرا که احتمال تمایل کاربران گوشی‌های وان‌پلاس به خرید وان‌پلاس 5 وجود داشت.

اما داستان ارسال نوتیفیکیشن‌ها در گوشی‌های وان‌پلاس به همین‌جا ختم نشد و اکنون وان‌پلاس با ارسال یک نظر سنجی در قسمت نوتیفیکیشن‌ها به کاربران وعده برنده شدن یک دستگاه گوشی وان‌پلاس 5 را می‌دهد.

نوتیفیکیشن‌ها در گوشی‌های وان‌پلاس از طریق سیستم Push در سیستم‌عامل OxygenOS ارسال می‌شوند. البته ظاهرا از طریق همین سیستم می‌توان فرآیند دریافت نوتیفیکیشن‌ها‌ را مسدود کرد. برای این کار کاربران گوشی‌های وان‌پلاس باید به قسمت Settings گوشی وارد شوند.

در مجموع باید گفت انتظار می‌رود شرکت‌های تولید کننده موبایل، حریم شخصی کاربران خود را رعایت نمایند و قسمت نوتیفیکیشن‌ها را به حال خود واگذار کنند.

منبع androidpolice
شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.