اپ‌نت: اسکرین‌شات ادامه‌دار با Stitchcraft: Long screenshot

حتما برای اسکرین شات گرفتن با مشکل تمام صفحه نبودن مواجه شده‌اید. اپلیکیشن Stitchcraft: Long screenshot که توسط کمپانی Zheteng.me برای کاربران اندروید ارائه شده این مشکل را برطرف نموده است.

0

گاهی تمام مطالب موجود در صفحه را می‌خواهیم ثبت کنیم و برای این کار با دستور اسکرین‌شات هر دستگاه به مشکل برمیخوریم. اما اگر بخواهیم از تمام صفحه بدون حذف شدن بخشی از آن یک نسخه داشته باشیم با استفاده از Stitchcraft: Long screenshot به راحتی می‌توانیم این کار را انجام دهیم. کافی‌ست از صفحه مورد نظر و قسمت‌های مختلف آن اسکرین گرفته به طوری‌که هر صفحه با صفحه قبل و بعدش نقطه مشترک داشته باشد سپس درون اپ ان‌ها را به هم متصل کرده تا تصویری یکپارچه بدهد.

لازم به ذکر است که تصاویری که تهیه می‌کنید بهتر است عمودی باشند تا به صورت منظم به یکدیگر وصل شوند. ویژگی دیگر این اپ امکان ویرایش این تصاویر به صورت دستی می‌باشد به طوری‌که به راحتی با حرکت انگشتان ان را حرکت داده و بر روی آن‌ها تصاویری رسم کنید و در نهایت تصاویر تهیه شده را در گوشی ذخیره کرده و یا با دوستانتان درون شبکه‌های اجتماعی به اشتراک بگذارید.

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.