سامسونگ برای تولید تراشه‌های 7 نانومتری A12 با اپل قرارداد امضا کرد

طبق جدیدترین گزارش‌ها سامسونگ دوباره موفق شده مسئولیت ساخت تراشه‌های اپلی را از شرکت TSMC پس گرفته و چیپست‌های نسل آینده اپل را تولید کند.

0

اگر به خاطر داشته باشید در سال 2013 سامسونگ رقابت را به رقیب تایوانی خود TSMC باخت و اپل سفارش‌های ساخت تراشه برای دستگاه‌های موبایلی خود را به این شرکت تایوانی سپرد. حالا ظاهراً فناوری سامسونگ پیشرفت قابل توجهی کرده و با افزودن دستگاه‌های فوق فرابنفش می‌تواند تنها تولیدکننده تراشه‌های 7 نانومتری برای آیفون و آی‌پد باشد.

علاوه بر این سامسونگ همچنین مسئولیت تأمین پنل‌های OLED برای آیفون 8 را نیز برعهده دارد و به این ترتیب با وجود رقابت شدیدی که محصولات این دو شرکت در بازار دارند همکاری آن‌ها در زمینه تأمین قطعات گسترش پیدا می‌کند. همان‌طور که می‌دانید سامسونگ در زمینه تولید تراشه‌ها و صفحات نمایش OLED جز بهترین‌هاست و اپل هم همواره به دنبال تأمین کنندگانی با کیفیت بالا و قیمت مناسب است.

منبع GSMArena
شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.