مشکل جدید اینستاگرام: درخواست تأیید شماره تلفن و مسدود شدن بی‌دلیل اکانت کاربران!

اخیراً برخی از کاربران اینستاگرام با مشکل لاگ‌اوت شدن اکانت و یا مسدود شدن آن بدون هیچ دلیلی مواجه شده‌اند. این مشکل اینستاگرام ظاهراً فراگیر بوده و کاربران زیادی را آزرده‌خاطر کرده است.

4510

در چند روز اخیر برخی کاربران گزارش داده‌اند که اینستاگرام بی‌دلیل آن‌ها را از اکانت خود خارج کرده و هنگام ورود مجدد نیز با مشکلاتی روبرو هستند. برخی از این اکانت‌ها با پیام خطای مبنی بر مسدود شدن یا حذف شدن اکانت خود مواجه شده‌اند درصورتی‌که ظاهراً کاری خلاف قوانین این اپلیکیشن انجام نداده‌اند. برخی دیگر نیز با پیام تأیید شماره مواجه شده‌اند که از انجام این‌کار ناتوانند.

به گفته اینستاگرام این اکانت‌ها حذف نشده‌اند و این شرکت در جریان مشکلات کاربران قرار داشته و در حال بررسی برای رفع مشکل است.

با این وجود اگر با اکانت دیگری سری به این پروفایل‌ها بزنید با پیام Sorry, this page isn’t available مواجه می‌شوید که معمولاً مربوط به اکانت‌های حذف یا غیرفعال شده است. به نظر می‌رسد اکانت‌های غیرفعال شده مشابهتی با یکدیگر ندارند؛ برخی صفحات شخصی هستند، برخی مربوط به کسب‌وکارها بوده و برخی دیگر نیز شاید حتی پستی نداشته باشند!

به هر حال به نظر می‌رسد این کاربران در فعالسازی اکانت خود دچار مشکل هستند و پیامک تأیید شماره نیز برای آن‌ها ارسال نمی‌شود. پس اگر شما هم با این مشکل مواجه هستید حداقل فعلاً نمی‌توانید کاری برای فعالسازی اکانت خود انجام دهید و باید منتظر حل مشکل از سوی اینستاگرام باشید.


با پیام خطای Confirm It’s You to Login چه کنیم؟

برخی کاربران هنگام ورود به اینستاگرام با پیام خطای زیر مواجه می‌شوند:

Confirm it’s You to Login
We noticed unusual activity from your account so we’ve logged you out.
Follow the next steps within 30 day so we can try to get you back into your account before it’s disabled.

ابتدا باید تیک گزینه I’m not a robot را بزنید. در این مواقع اینستاگرام معمولاً چند تصویر به شما نمایش می‌دهد و از شما می‌خواهد تصاویری که در آن شی خاصی وجود دارد را انتخاب کنید (مثل دوچرخه، قایق، چراغ راهنمایی و …). پس از انتخاب تصاویر و فشردن دکمه Verify می‌توانید با فشردن دکمه Next پایین صفحه به مرحله بعدی بروید.

حالا اینستاگرام از شما شماره تلفن و یا آدرس ایمیل می‌خواهد. با وارد کردن آن‌ها و فشردن دکمه Send Confirmation کدی برای شما ارسال می‌شود که باید در قدم بعدی وارد کنید. اگر پس از گذشته چند دقیقه کدی ارسال نشد روی Get a new Code ضربه بزنید. پس از دریافت و وارد کردن کد Submit را فشار دهید. اگر همه مراحل را به درستی طی کنید دوباره به صفحه ورود هدایت شده و به اکانتتان دسترسی خواهید داشت.

در صورتی که تصویری نمی‌بینید احتمالاً مشکل از فیلترینگ و تحریم است. باید روش‌های دور زدن تحریم و تغییر آی‌پی را امتحان کنید. توجه کنید که بهتر است پس از طی کردن مراحل و رفع مشکل فیلترشکن یا ابزارهای مشابه را قطع کنید.

علت غیرفعال شدن اکانت اینستاگرام چیست؟

غیرفعال شدن حساب اینستاگرام شما ممکن است دلایل مختلفی داشته باشد. یکی از دلایل استفاده از اینستاگرام با فیلترشکن خصوصاً رایگان است. فیلترشکن‌های رایگان در هر بار استفاده آدرس آی‌پی و در نتیجه موقعیت مکانی شما را تغییر می‌دهند. به این ترتیب اینستاگرام تصور می‌کند چندین نفر از کشورهای مختلف به اکانت شما دسترسی دارند و آن را غیرفعال می‌کند. سعی کنید تاحد امکان از استفاده از فیلترشکن‌های به‌خصوص رایگان خودداری کنید.

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.

4,510 نظر برای این مطلب
  1. رز می‌گوید

    سلام،اقای صحافی لطفا کمکم کنید،پیج اینستاگرام من چندروزیه که وارد نمیسه و هرچقد یوزر و پسورد میزنم با اینکه درست هستن باز هم اررور میده.ارور کی میده میگه there was problem with your request
    توروخدا کمکم کنید، این پیج کاری من هست،حتی رفتم غیرفعالش کنم از سایت پسورد و یوزر میزنم میگه یوزرنیم متعلق به اکانتی نیست یوزر رو بررسی کنید،مشکل از کجاست؟😭

    1. علی ارغوان می‌گوید

      مشکل از اینترنت ایرانه با ابزارهای تغییر آی‌پی تست کنید

  2. majid می‌گوید

    سلام خدمت همه من اینستا ثبت نام کردم بعد که log out کردم خواستم برم تو اکانت اینستاگرام گفت که نام کاربریت اشتباهه من رفتم نام کاربریمو که گفت اشتباهه جستوجو کردم دیدم اکانت خودم با همین نام کاربری هست بعد که نام کاربری رو وارد کردم گفت پسوورد اشتباهه ، رفتم توی قسمت reset pasword یه لینک برام فرستاد وارده لینک شدم تو اون قسمت گفت که رمز جدید رو وارد کن رمز جدید رو هم وارد کردم این پیغام رو برام فرستاد Sorry, this page isn’t available.
    The link you followed may be broken, or the page may have been removed. Go back to Instagram. ممنون میشم اگه راهنماییم کنید مرسی

    1. علی ارغوان می‌گوید

      چند بار امتحان کنید. هم با مرورگر موبایل هم دسکتاپ

      1. majid می‌گوید

        عزیز همون طوری که گفتی امتحان کردم ولی جوابی ندادش یعنی ممکنه خود اینستاگرام محدود کرده اکانتمو میشه مثلا چند روز دیگه امتحان کنم درست بشه

        1. علی ارغوان می‌گوید

          امکانش هست.

  3. ملیکا می‌گوید

    سلام من دیشبب تا اخر شب از اینستا استفاده می کردم ولی الان هرچه تلا می کنم نمیشه از وب سایتش تلاش کردم می گه this account doesn’t blong an account اومدم پسمو عوض کنم که شاید هک شده باشم اونم بعد از این که اینکه لینک میفرسته به همون ایمیلی که من میخواستم باهاش وارد بشم میکه یا لینکه غلطه یا این که این امانت disableباید چی کار کنم؟

  4. فاطمه می‌گوید

    سلام من باهر پیجی که میخوام اینستاگرامو بازکنم بعد از وارد کردن پسورد و نام کاربری مینویسه متاسفانه درخواست شما با مشکل مواجه شده است لطفا منو راهنماییم کنید

    1. محسن صحافی می‌گوید

      سلام
      مشکل از هود اینستاگرام هست.
      ضمنا برای هر اکانت باید از یک ایمیل یا شماره تلفن اختصاصی استفاده کنید تا اکانت به مشکل نخوره

  5. Saeed_0997 می‌گوید

    میشه راهنمایی کنین دقیقا چیکار باید کنم

  6. Saeed_0997 می‌گوید

    سلام یکدفعه از اینستا خارج شد و شمارع خاست زدم اما پیامش نیومد کد ۶ رقمی بهم بده بعداز چند دقیع امد ک شما بن شدی و هرچی اسم شمارع میزنم میگع همچین اکانتی ثبت نیس برای هرکی هم کامنت گذاشتع بودم ناپدید شدن و اصلا پیجم تو جستجو بالا نمیاد

    1. محسن صحافی می‌گوید

      سلام
      باید بعد از ثبت نام ایمیلی که با اون ثبت نام کردید رو تایید کنید اگر با شماره ثبت نام کردید هم نباید با اون اکانت دیگه‌ای بسازید. الان هم یک باردرخواست بدید و منتظر بمونید.

  7. Milad می‌گوید

    سلام،
    من توی پیج یک نفر ک قبلا منو بلاک کرده بوده و هنوزم بلاک هستم میرم میزنه user not found در حالی ک قبلا ک منو بلاک کرده بود میتونستم پیجشو ببینم و فقط میزد no post yet!
    این پیام user not found به چه معنی ای هست؟
    لطفا جواب بدید

  8. صدف می‌گوید

    بخش اسپم کجاست؟

    1. محسن صحافی می‌گوید

      بخش Spam ایمیلتون!

  9. صدف می‌گوید

    سلام.من برنامه ی اینستارو از گوشیم پاک کردم بعد که خواستم نصب کنم با وجوداینکه پسوردو یوزرمو درست زدم کد امنیتی میخواد که میگه به جیمیل میره.به جیمیلمم کدی نیومده و اینکه من قبلا هیچ شماره تلفنی هم تو نصب بهش ندادم الان باید چکارکنم

    1. محسن صحافی می‌گوید

      سلام
      یک بار درخواست بدید و منتظر بمونید. بخش اسپم رو هم چک کنید. اگر موقع ثبت نام ایمیل رو درست وارد کرده باشید حتما براتون ارسال میشه

  10. رضا می‌گوید

    با سلام و خدا قوتی
    من در پیج شخصی اینستاگرام خودم هر پستی که میزارم زیرش تعدادی هم هشتگ میزارم.. اما متاسفانه وقتی به اون هشتگ میرم پستم ظاهر نمیشه… حتی من یک هشتگ مخصوص خودم ساختم که حتی یک دونه پست هم توی اینستا در اون هشتگ نبود وقتی زدم روی هشتگ و رفتم دیدم بازم پستی اونجا نیست… چه اتفاقی افتاده ؟؟؟؟ چرا هشتگام کار نمیکنه ؟؟؟؟؟

    1. محسن صحافی می‌گوید

      سلام
      این مشکل معمولا به دلیل استفاده زیاد و گاها بیجا از هشتگ رخ میده و محدود شدید. گاهی اوقات هم در قرار گرفتن اون پست در صفحه اون هشتگ یه تاخیری وجود داره. اگر محدود شده باشید باید صبر کنید تا رفع بشه نمی‌دونم چقدر..

  11. مهناز می‌گوید

    ببخشیدتوروخدا جواب بدین.من دیشب بی دلیل اکانتم حذف شد و کلا دیگه واردنشد.چون اینستاگرامم قدیمیه هیچیش یادم نمیاد پسورد وایمیل واینارو یادم نمیاد.راهی هست که پیجم برگرده؟

    1. علی ارغوان می‌گوید

      متاسفانه بدون داشتن ایمیل راهی برای بازیابی نیست

  12. asma می‌گوید

    سلام با توجه به مشکلات اخیر ایجاد شده برای پیج های اینستاگرام
    مثل اینکه من ۲ پیج با یک ایمیل باز کردم حالا برای پیج اول کد امنیتی میاد اما برای پیج دوم نمیاد ،
    ممکنه با ۱ ایمیل ۲ پیج باز کرد ؟

    1. محسن صحافی می‌گوید

      سلام
      خیر.. این مشکل اینستاگرام نیست خود شما بگید وقتی با یک ایمیل ثبت نام کردید اینستاگرام باید از کجا بفهمه کد رو برای کدوم اکانت لازم دارید. یکی از اکانتها برای همیشه غیرقابل دسترس میشه.
      باید بعد از ساخت اکانت با ایمیل، لینکی که از طرف اینستاگرام براتون ارسال شده رو باز کنید تا ایمیل اکانت تایید بشه

  13. Mozhdeh می‌گوید

    دقیقا من همین مشکل و دارم الان باید چیکار کنم بیشتر بدانید بزنم بعد باید چیکار کنم نمیفهمم؟؟؟؟؟؟؟؟

  14. طناز می‌گوید

    سلام من وارد پیجم بودم که یکهو یه پیامی ا مد اصلا حواسم نبودی بود زدم روش یهو خارج شد از پیجم حالا هرچی میزنم پسوردمو وارد نمیشه میگه مالک عوض کرده رمزو این یعنی هک؟حالا باید چکار کنم ؟میشه کاری کرد!؟

    1. محسن صحافی می‌گوید

      سلام
      بدون دونستن اون پیام که بدون خوندن تایید کردید نمیشه فهمید مشکل چیه!
      از پایین صفحه اول از بخش get help signing in مراحل تغییر پسورد رو انجام بدید اگر ایمیل یا شماره تغییر نکرده باشه و از اونها برای ساختن اکانت دیگه‌ای استفاده نکرده باشید می‌توتید پسورد رو ریست کنید

  15. Maryammm می‌گوید

    سلام من از پیجم لوگ اون زدم الان هرچی میخام برم داخل پیجم نمیتونم با اینکه یوزر و پسوردمم درست میزنم همیش واسم میاد که یه کد رو واسه ایملت میفرستیم در صورتی که اون ایمیلی که میاره من اصلا باهاش اکانت ندارم
    ممنون میشم راهنمایی کنید

    1. علی ارغوان می‌گوید

      اون ایمیلی هست که هنگام ثبت نام وارد و تایید کردید و بعضی از حروفش رو با ** عوض کرده. اگر به اون ایمیل دسترسی نداشته باشید متاسفانه نمیشه وارد اکانت شد

  16. زهره می‌گوید

    سلام وقت تون بخیر دوستان .یه مشکلی واسه من تو اینستاگرام پیش اونده.میخوام اکانت جدید بسازم ولی همه اش اخطار singup blocked میاد!ممنون میشم از راهنمایی تون

    1. محسن صحافی می‌گوید

      سلام
      احتمالا زیاد اکانت ساختید و دیگه نمی‌تونید با گوشی اکانت بسازید. این آموزش رو بخونید و از طریق سایت انجام بدید
      http://farnet.ir/1396/03/181418/ثبت‌نام-و-ساخت-اکانت-در-اینستاگرام/

      1. زهره می‌گوید

        ممنون از راهنمایی تون آقای صحافی دقیقاً همینطوره که فرمودید.گویا هیچ راه دیگه ای وجود نداره:(

  17. sana می‌گوید

    سلام آکانتم کد امنیتی ندارد منتها امروز ازآن خارج شدم الان میخوام وارد بشم کد امنیتی میطلبد.کد به شمارم میفرستن ولی وقتی وارد میکنم آکانتم یا برمیگرد به نوشتن پسورد یا میزنه کد غلط است

    1. علی ارغوان می‌گوید

      مطمئنین کد امنیتی رو درست وارد کردید؟!

  18. نسترن می‌گوید

    سلام من توی قسمت لاگ اوت که میخوام وارد بشم یوزرنیم و پسورد رو میزنم ولی چند روزه پیام your account has been disabled for violating our terms.learn how you may be able to restore your account. رو میده باید چکار کنم؟

    1. نسترن می‌گوید

      بارها اینستاگرام رو پاک کردم و دوباره نصب کردم اما جواب نمیده حتی توی قسمت help که میزنم یوزرنیم و ایمیل میگه sorry user not found یعنی دیگه امکانش نیست اکانتم برگرده؟

    2. محسن صحافی می‌گوید

      سلام
      منظورتون قسمت لاگین هست البته. شما به دلیل نقض قولنین اینستاگرام اکانتتون بسته شده. اون دکمه پایین متن رو بزنید احتمالا دلیل بهتون اعلام میشه. از پیام مشخصه همیشگی هست اما بازم اون دکمه رو بزنید و پیام بعدیش رو بخونید. اگر به همین دلیل که عرض کردم بسته شده باشه راهی سراغ ندارم

  19. مریم می‌گوید

    سلام من میخام اکانت جدید بسازم اینستا منتها نمیشه..این پیغام میده
    An unknown error has occured
    . برنامه رو حذف کردم دوباره دانلود کردم ولی نشد.ریااستارتم کردم نشد نمیدونم چرا اینجور میشه

  20. مریم می‌گوید

    سلام مشکلی که برای من در تلگرام پیش اومده اینه که هیچ عکس یا فیلمی رو نمیتونم لایک کنم تمام گزینه های انتخاب زیر عکس ها روی هم دیگه افتادن چکار باید کرد ممنون از راهنمایی تون

    1. محسن صحافی می‌گوید

      سلام مشکل تلگرام؟! اگر منظورتون اینستاگرام هست نباید این مشکل باشه. اگر یوزرنیم و پسورد رو دارید برنامه رو پاک و دوباره نصب کنید و با نوشتن یوزرنیم و پسورد از بخش لاگین دوباره وارد بشید.

    2. پروانه می‌گوید

      سلام من چند ساله یه پیج دارم.از همون پیجم اومدم افزودن حساب زدم و یه پیج کاری ساختم ولی ازم رمز عبور دیگه نخواست فقط اسم جدید رو وارد کردم و پیج درست شد.دیشب برای تبلیغ پیجم به چند تا پیج توی دایرکت یه پیغام مشابه فرستادم حالا دیگه هرچی می‌خوام پیام بفرستم برای پیج های که فالو ندارم ارسال نمیشه و می‌نویسه برای حفاظت از انجمن مان فعالیت های را محدود کردیم.چیکار باید بکنم؟واینکه فقط میتونم به فالو های خودم پیام بدم.میشه راهنماییم کنید؟

  21. الهام می‌گوید

    سلام
    چرا نمیتونم به سیستم در شبکه اینستاگرام وارد بشم پیغام خطای شبکه نا مشخص رو میده حتی وقتی بتونم وارد بشم صفحه اکانتم باز نمیشه از طریق سایتش این مشکل رو نداره اینترنت هم وصله…!!

    1. محسن صحافی می‌گوید

      سلام
      طبیعتا مشکل از خود اینستاگرام هست بعدا دوباره امتحان کنید

  22. کهدی می‌گوید

    سلام دوستان لطفا کمک کنید من گوشیمو فلش زدم و بعد از اینکه اینستا نصب کردم یوزر پسوورد ک میزنم داخل صفحه سقید میشه ولی هر چقدر صبر میکنم باز نمیشه پیجم!
    از داخل وب هم میرم میگه کد امنیتی ارسال کردم به جیمیلت اونو بزن ولی هر چقدر صبر میکنم کد نمیاد!
    لینک ریست پسوورد میفرسته برام ولی کد نمیاد چیکار کنم؟دوستان کمکم کنید لطفا

  23. وحید می‌گوید

    سلام بنده رباتی داشتم که مدتهافالو و لایک انجام میداد
    حالا دیگه به اینستاگرام و همون حسابه وصل نمیشه و میگه ایمیل تایید کنم و دوباره وارد بشم ولی ایمیل تاییدی واسه ایمیل ثبت شدم نمیاد
    و this is me هم میزنم ولی باز با ربات وارد نمیشه
    میشه راهنمایی بفرمایید مشکل کجاست؟

    1. محسن صحافی می‌گوید

      سلام
      استفاده از اینگونه رباتها و برنامه‌ها از نظر اینستاگرام تخلف به حساب میاد. بخش اسپم ایمیلتون رو چک کنید و در عین حال از بخش ادیت پروفایل اکانت چک کنید آدرس ایمیلتون درست باشه.

  24. محمود می‌گوید

    سلام من با شماره اینستاگرام داشتم خواستم با ایمیل هم داشته باشم از اکانت خودم خارج شدم ایمیل زدم حالا و دوباره وارد اکانت خودم شدم حالا وارد اینستا نمیشه فقط میگه خطای در شبکه

  25. مجتبی می‌گوید

    سلام من دوسال پیش اکانت ساختم
    الان شماره تلفنم وآدرس ایمیلم عوض شده وشماره تلفن وایمیلی که باهاش اکانت ساختم یادم نیست
    اینستاهم ازم شماره تماس یا ایمیل میخواد که واردش شم
    بایدچیکارکنم؟ممنون از پاسخگوییتون

    1. علی ارغوان می‌گوید

      بدون دسترسی به ایمیل امکان بازیابی نیست.

  26. حسن می‌گوید

    سلام من چند روزه اینستا مو باز میکنم فقط متن ها مشخصن و عکسهایی که تو اینستا گذاشتن معلوم نیست و یه صفحه سفید میاد

    1. محسن صحافی می‌گوید

      سلام
      از یک اینترنت دیگه استفاده کتید. احتنالا حافظه داخلی گدشیتون هم پر شده. کش اینستاگرام رو از بخش برنامه ها و در تنظیمات گوشی پاک کنید.

  27. میثم ترابی می‌گوید

    سلام و عرض ادب امروز پیج من باز نمیشه و شماره تماس میخواد تا شماره میدم میگه کد برات ارسال میشه و کد را وارد کن ولی کد ارسال نمیشه من خیلی زحمت برای این پیج کشیدم لطفا کمک کنید ممنون

    1. محسن صحافی می‌گوید

      سلام
      یک بار درخواست بدید و منتظر بمونید. هیچ راهی به جز وارد کردن کد وجود نداره. از اون شماره نباید برای اکانت و صفحه دیگری استفاده کرده باشید.

  28. آرش می‌گوید

    سلام پیجمو امروز که خواستم باز کنم یه صفحه سفید اومد و کلا پاک شده و انگاری همچین پیجی وجود نداشته . وقتی میخوام دوباره وارد صفحه بشم no user foundمیزنه حتی اینستاگرامم بروز کردم مشکلم درست نشد

  29. شیوا می‌گوید

    من دو تا اکانت دارم اکانت اولی می خوام وارد بشم ارر خطای شبکه نا مشخص رخ داده میاد.تا الان اکانت دومم خوب بود اما الان اونم همین ارر را می دهد.چه کنم؟

    1. محسن صحافی می‌گوید

      سلام
      خودتون فرمودید “خطای شبکه نا مشخص” طبیعتا چاره‌ای جز صبر ندارید. نمیدونم چقدر

  30. سعیده می‌گوید

    باسلام و خسته نباشید
    من چند روز بود میخواستم وارد اینستاگرامم بشم این ارور رو میداد
    An unexpected error occured تو ادامه شم مینوشت بعدا امتحان کنید
    بعد از امروز صفحه سفید میشه فقط این ارورم نشون نمیده
    مشکل از چیه؟چیکار میتونم بکنم؟ ممنون میشم کمکم کنین

    1. محسن صحافی می‌گوید

      سلام
      مشکل از خود اینستاگرام هست و طبق همون چیزی که اعلام می‌کنه بعدا مجددا امتحان کنید

  31. رامین می‌گوید

    سلام خسته نباشید .مشکلی برام پیش اومده تو اینستا

    همش این پیغام میاد: موقتا مسدود شده اید .ظاهرا با سرعت بسیار زیاد از این قابلیت سوء استفاده میکردید.به صورت موقت استفاده از این قابلیت برای شما مسدود شده است.برخی از محتوا و عملکردها را برای محافظت از انجمنمان محدود می کنیم .

    حالا چیکار کنم ممنون میشم راهنمایی کنید..

    1. علی ارغوان می‌گوید

      احتمالا بیش از حد لایک، فالو یا آنفالو کردید. دیگه تکرار نکنید. فعلا باید منتظر بمونید

  32. zari می‌گوید

    سلام چرا من نمیتونم فالوکنم؟ وقتی فالو میکنم اینستا پیام میده که بخاطر محافظت از انجمنمان فعلا قادر به فالو کردن نیستید چجوری مشکلمو حل کنم تورو خدا بم بگین

    1. محسن صحافی می‌گوید

      سلام
      در فالو کردن زیاده‌روی کردید. صبر کنید رفع میشه نمیدونم چقدر. در صورت تکرار زیاده‌روی اکانتتون دوباره محدود و شاید برای همیشه مسدود بشه

  33. مهرداد می‌گوید

    سلام ببخشید من با ایمیل اکانت ساخنتم حالا بعد چند وقان نمی تونم واردش بشم میگه کدامنیتی زو ایمیل اکانتت ارسال می کنیم و هرچی منتظر می مونم ارسال نمیشه

    1. محسن صحافی می‌گوید

      سلام
      اگر موقع ثبت نام هم ایمیلتون رو همینجوری به صورت
      .@emil.yahoo.com
      ثبت کرده باشید که طبیعیه نیاره چون اصلا چنینی ایمیلی وجود خارجی نداره! اگر این اشتباه رو کردید هیچ راهی نداره متاسفانه.. هیچ راهی!

  34. shahroz73 می‌گوید

    سلام خسته نباشید،من اینستاگراممو پاک کرده بودم بعد رفتم دوباره برم داخل وارد نمیشه،همه چیرو درست میزنم بازم نمیره وقتی داره میره داخل صفحه سفید میشه ولی با یه پیج دیگه میرم راحت باز میشه مشکلش چیه؟

    1. محسن صحافی می‌گوید

      سلام
      متاسفانه تا پیامی که براتون ظاهر میشه رو نگید نمیتونیم راهنمائیتون کنیم

      1. shahroz73 می‌گوید

        پیامی ظاهر نمیشه ،فقط میخواد بره داخل پیج صفحه سفید میشه ،میخواستم بدونم منتظر بمونم چند روز درست میشه؟انگار مسدود شده خودبخود

        1. محسن صحافی می‌گوید

          مشخص نمی‌کنه. بازم صبر کنید

  35. کیمیا می‌گوید

    سلام من متوجه شدم که اکانتمو بدون ابنکه بخوام غیر فعال و پاک کردم .آیا هیچ راهی برای برگردوندن پیجی که پاک شده باشه وجود داره ؟

    1. علی ارغوان می‌گوید

      بدون اینکه بخواید که چیزی پاک نمیشه!

  36. کیمیا می‌گوید

    سلام منم دقیقا همین مشکل و دارم بعد از چند روز که نمی تونم وارد بشم توی چند روز گذشته از گوگل وارد میشدم ولی الان دیگه از هیچ پیجی وارد نمی شه چطور باید مشکلمو برطرف کنم ؟

  37. آزاده می‌گوید

    سلام ، از دیروز وقتی وارد اکانت اینستاگرام م میشم پیغام میده که نمیتونه رفرش کنه صغحه رو و من اطلاعات و پست های صفحه م رو نمیتونم ببینم.
    در حالیکه با اکانت دیگه که وارد میشم مشکلی نیست.

    1. علی ارغوان می‌گوید

      این مشکلات در اینترنت ایران و فـیلترینگ “هوشمند” طبیعیه. مگر اینکه با فـیلترشکن هم مشکل داشته باشید

    2. محسن صحافی می‌گوید

      سلام
      مشکل از خود اینستاگرام هست بعدا دوباره امتحان کنید.

  38. مهداد می‌گوید

    سلام
    آقا پیجم پرید 😢😢😢
    کسی راهی روش کار آمدی چیزی بلده خواهشن اعلام کنه
    نوشته اکانتم مسدود شده

    1. محسن صحافی می‌گوید

      سلام
      پیغام کامل رو اعلام کنید

      1. وحید می‌گوید

        The username you entered doesn’t belong to an account. Please check your username and try again.
        لدفا کمکم کنید الان تقریبا دوهفته میشه که باز نمیشه 😔

        1. محسن صحافی می‌گوید

          این پیام زمانی مشاهده می‌شود که اکانت رو غیرفعال یا پاک کرده باشید یا اکانت هک و نام کاربری رو تغییر داده باشن. از پائین صفحه اول از بخش get help signing in از طریق ایمیل یا شماره موبایلی که ثبت نام کردید تلاش کنید پسورد رو بازیابی کنید. حدسم اینه که از برنامه‌های جمع کردن لایک و فالو استفاده کردید و اکانتتون رو در واقع دزدیدن! ! اگر ایمیل یا شماره موبایلی که ثبت نام کردید رو تغییر داده باشن که هیچ راهی نداره دیگه!

  39. وحید می‌گوید

    یک هفتس اینستام باز نمیشه.از نسخه قدیمم استفاده کردم اما بازم ارور میده لطفا بگید چیکار کنم دارم روانی میشم دیگهه

    1. محسن صحافی می‌گوید

      اینکه چه اروری میده مهمه!

  40. احسان می‌گوید

    سلام من میخواستم اکانت جدید اینستاگرام درست کنم ولی متاسفانه نمیشه و بلاک شدم میشه راهنمایی کنید ممنون میشم

    1. محسن صحافی می‌گوید

      سلام
      میشه متن پیام رو بگید! با گفتن “متاسفانه نمیشه” طبیعتا نمیشه راهنمایی کرد!

  41. Sayan می‌گوید

    اینستاگرامم باز نمیشه یه صفحه باز میشه که میگه add your phone number شمارو هم وارد میکنم ولی هیچ کد امنیتی برام ارسال نمیشه این در حالیه که من اکانت اینستاگراممو با ایمیلم راه اندازی کردم

  42. مهدی می‌گوید

    سلام من رمزمو فراموش کردم حالا که میخوام ریست پسورد کنم میگه با این شماره اکانتی ساخته نشده درحالی که من اینستاگراممو با همون شماره ای که میزنم ساختم

    1. محسن صحافی می‌گوید

      سلام
      اگر ایمیل هم به اکانت دادید با اون بازیابی کنید اگر ایمیل ندادید بعدا دوباره از طریق شماره رو امتحان کنید احتمال داره موقع ثبت نام شماره رو اشتباهی وارد کرده باشید. در هر صورت راه دیگه‌ای وجود نداره.

  43. امیر می‌گوید

    سلام
    منم دقیقا با هیمن مشکل مواجه شدم جدیدا
    چقدر طول کی کشه تا مشکل از طرف انیستاگرام حل بشه
    بعضی از سایتها پیشنهاد دادن که از شماره های انلاین برای دریافت کد استفاده بشه اما این روش هم جواب نمیده

    1. محسن صحافی می‌گوید

      سلام
      شماره‌ای که باهاش ثبت نام کردید رو وارد کنید یک بار درخواست بدید و منتظر بمونید اگر شماره‌ای ندادید شماره معتبر وارد کنید یک بار درخواست بدید و منتظر بمونید راه دیگه‌ای نداره شماره‌های آنلاین هم وضعیت رو بدتر می‌کنه

  44. محمد می‌گوید

    سلام
    ببخشید من زیاد فالوو کردم ارور میده
    تا حدودا چخ زمانی درست میشه و میشه برم تو اکانتم؟

    1. علی ارغوان می‌گوید

      مشخص نیست نباید زیاده روی کنید

  45. ناصر می‌گوید

    سلام
    وقتی وارد اینستاگرامم میشم بعد سه ثانیه بطور اتوماتیک ازش خارج میشم و پیام اینستاگرام has stoped ظاهر میشه.

    1. محسن صحافی می‌گوید

      سلام
      آپدیت کنید و اگر آپدیت هست منتظر آپدیت بعدی بمونید.
      اگر گوشیتون خیلی قدیمی باشه متاسفانه اینستاگرام دیگه پشتیبانی نمی‌کنه. البته این بعد از آپدیت مشخص میشه

  46. Mahdi می‌گوید

    سلام وقت بخیر دوستان من پیجم تابع قوانین بود
    و بیشتر هم پست های انقلابی و مذهبى
    ولی یهو تمامى پست هام فالور هام صفر شد
    دلیلش چیه
    امکان برگشت داره

  47. آوش می‌گوید

    سلام
    من یه مشکل پیدا کردم که اصلا دلیلش رو نمیدونم
    پروفایل من باز میشه
    اما نه‌میتونم استوری بذارم نه هیچ چیزی پست کنم
    فقط یکی از پروفایل های من اینجوری شده
    پروفایل دیگه ای هم دارم اما اونجا مشکلی ندارم
    میشه راهنمایی کنید و دلیلش رو اگه میدونید بگید ؟؟؟؟

    1. محسن صحافی می‌گوید

      سلام
      پیامی که براتون ظاهر میشه رو بگید بدون اون نمیشه فهمید که مشکل از چیه!

      1. آوش می‌گوید

        هیچ پیامی نمیاد
        استوری میذارم میگه :
        اپلود نمیشه ، دوباره سعب کنید
        پست هم میذارم آپلود نمیشه ، اونم تلاش مجدد میزنم ، نمیشه

        1. محسن صحافی می‌گوید

          با فیلترشکن امتحان کنید..

          1. رحمانی می‌گوید

            سلام جناب صحافی منم این مشکل رو دارم . فیلتر شکن رو هم امتحان کردم بازم نشد. با کاربری خودم نمیتونم نه عکس بذارم نه استوری ولی با شرایط یکسان با کاربری دیگه میشه. راه حلی دارین؟

  48. آیدا می‌گوید

    سلام…من امروز که اومدم وارد اکانت شخصیم بشم پیغام تایید شماره موبایل میده و بعدم که وارد میکنم دوباره برمیگرده رو صفحه اول و وارد نمیشه…از اکانتای دیگه هم که صفحه مو میارم حذف شده انگار….دقیقا همون موردی که شما گفتید…..یعنی ممکن هس درست بشه و برگرده؟من چندین سال این اکانت رو دارمو خیلی برام مهمه….تو رو خدا بگید بنظتون امیدی هست به برگشتش؟

  49. شهرزاد می‌گوید

    سلام. خسته نباشید. چند روزی هست که مشکلی برام پیش اومده. به این صورت که از گوشی خودم نمیتونم فیلم پست کنم ولی از گوشی دیگه امتحان کردم میشد. در حالیکه چهار پنج روز قبل از این اتفاق میتونستم از گوشی خودم ویدیو پست کنم. درضمن سرعت پست کردن ویدیو خیلییییییییییییی پایینه، با اینکه از فیلشکن سایفن استفاده میکنم بازم 20 دقیقه طول میکشه. توی گوشی خودم با وجود فیلتر شکن تا نصفه میره و بعد دیگه پست نمیشه. میشه راهنماییم کنید؟

  50. Ramin می‌گوید

    سلام من یه مشکل جدیدی که پیدا کردم اینه که،دیگه پست هام تو بخش Explore یا همون نمایش مطالب تصادفی به اشتراک گذاشته نمیشه، مثلا قبلا من پست هام همیشه بالای 12 کا لایک میخورد اما تازگی ها به زور تا 2 کا میخوره،،،،مشکل از چیه؟؟؟

    1. محسن صحافی می‌گوید

      سلام
      قرار گرفتن در اون بخش همونطور که قبلا در اختیار شما نبود الان هم در اختیار شما نیست که کار خاصی انجام بدید. این کار کاملا خودکار انجام میشه و طبیعتا تنظیماتی نداره

      1. Ramin می‌گوید

        نه اینطور نیست هر پستی که روش هشتگ میزنی باید بره اونجا،،، مال من نمیره اصلا هر چغدر هم هشتگ میزنم یدونه لایک هم نمیاد،،پست های قبل که نگا میکنم 80 درصد لایک ها از اونایی که فالوارم نیستن میاد،، اما پست های جدید حتی یه دونه لایک هم از اونا نمیاد،،، حتی خودمم امتحان کردم رو یکی از پست هام یه هشتگ عجق وجق گذاشتم که تک باشه و دیده،، بعد با یه اکانت دیگه رفتم به اون هشتگ میبینم هیچی نیس…
        .
        .
        هر کاری هم کردم اصلا درست نشده،، به اینستاگرام ریپورت کردم،، برنامه رو حذف و نصب کردم… اصلا درست نشده

        1. محسن صحافی می‌گوید

          خیر ارتباطی نداره. اشتباه می‌کنید اگه قرار بود تمام مطالب هشتگ‌دار اونجا باشن که همه مطالب اونجا ظاهر میشدن.