تصویر موتو ایکس 4 موتورولا با دوربین دوگانه درز کرد

تصویر جدیدی از موتو ایکس ۴ موتورولا به بیرون درز کرده است، در این تصویر موتو ایکس ۴ موتورولا با دوربین دوگانه به چشم می‌‌خورد.

1

تصویر گوشی جدیدی از موتورولا به همراه مشخصات و زمان عرضه آن به بیرون درز پیدا کرده است. این تصویر که به موتو ایکس ۴ موتورولا نسبت داده می‌شود این گوشی را در قابی آلومینیومی به نمایش گذاشته است.

ظاهرا این گوشی در گروه محصولات میان‌رده موتورولا قرار گرفته است و پردازنده اسنپ‌دراگون ۶۳۰ با هشت هسته که در فرکانس ۲.۲ گیگاهرتز کار می‌کنند در کنار ۴ گیگابایت رم و ۶۴ گیگابایت حافظه ذخیره سازی را می‌توان از مواردی نام برد که احتمال می‌رود در موتو ایکس ۴ شاهد آن‌ها باشیم.

باتری ۳ هزار میلی‌آمپری در کنار استاندارد IP68 نیز از سایر مواردی است که در خصوص موتو ایکس ۴ می‌‌توان اشاره کرد. حضور این استاندارد باعث خواهد شد تا موتو ایکس ۴ را با خیال راحت در عمق ۱.۵ متری به مدت ۳۰ دقیقه زیر آب نگه داشت.

دوربین دوگانه در قسمت پشت گوشی نیز از دیگر مواردی است که در مشخصات درز پیدا کرده موتو ایکس ۴ خودنمایی می‌کند. سنسورهای ۱۲ و ۸ مگاپیکسلی وظیفه عکس‌برداری را در این دوربین دوگانه بر عهده خواهند گرفت.

جالب اینجاست که در کنار این دوربین دوگانه، موتورولا دوربین سفلی قدرتمندی را نیز برای موتو ایکس ۴ در نظر گرفته است. سنسور این دوربین سلفی ۱۶ مگاپیکسل است. آخرین چیزی که در خصوص موتو ایکس ۴ به چشم می‌خورد حضور سنسور تشخیص اثر انگشت در قسمت جلو گوشی است. این سنسور جستچرهای حرکتی را نیز شناسایی می‌کند.

در کنار تصویر موتو ایکس ۴، شاهد اسلایدی از مشخصات گوشی‌های موتورولا نیز هستیم. بر اساس این تصویر موتورولا در حال آماده شدن برای عرضه ۵ گوشی هوشمند به بازار است که یکی از آن‌ها را موتو ایکس ۴ تشکیل می‌دهد.

اگر بتوان به مواردی که در خصوص موتو ایکس ۴ موتورولا به بیرون درز پیدا کرده است اعتماد کرد، انتظار می‌رود این گوشی هوشمند در آذر یا نهایتا دی ماه سال جاری راهی بازار شود

منبع theverge
شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.

1 نظر
  1. بهنام می‌گوید

    از اون موقع که لنوو خرید موتو رو طراحیش هم به چینی ها خیلی نزدیک شده.. حیف یه برند آمریکایی