گزارش تصویری | اینجا بزرگترین فروشگاه محصولات ال جی در جهان است

در سفری که به کره جنوبی سرزمین مادری شرکت ال‌جی داشتیم فرصتی دست داد تا از بزرگترین فروشگاه محصولات شرکت ال جی در جهان که در شهر سئول برپا شده بود بازدیدی داشته باشیم. در ادامه گزارش تصویری فارنت از این فروشگاه را می‌توانید بخوانید و ببینید.

0

فروشگاه تخصصی محصولات ال‌جی که در کره جنوبی به بست شاپ معروف است در چندین نقطه شهر سئول پایتخت کره جنوبی برپاست اما فروشگاه مرکزی این شرکت که بزرگترین فروشگاه محصولات شرکت ال جی در جهان نیز به حساب می‌آید در منطقه مشهور و مرفه‌نشین شهر سئول یعنی منطقه گنگنام برپا شده است.

بد نیست بدانید گنگنام به معنای جنوب رود است چرا که شهر سئول را رود اصلی هان به دو منطقه جنوب و شمال تقسیم کرده و برخلاف شهر تهران منطقه جنوبی این شهر از رفاه شهری بیشتری برخوردارند.

بزرگترین فروشگاه محصولات ال جی در جهان

در بزرگترین فروشگاه محصولات ال جی در جهان چه خبر است؟

از اینها که بگذریم فروشگاه بست شاپ ال‌جی در یکی از بهترین خیابان‌های این منطقه واقع شده است. این فروشگاه در سه طبقه بنا شده و در هر طبقه شاهد دسته خاصی از محصولات این شرکت هستیم محصولاتی که حتی برخی از آنها در خارج از کشور کره جنوبی نیز عرضه نشده و به طور اختصاصی برای کشور کره جنوبی تولید می‌شود.

در طبقه اول شاهد محصولات موبایل شرکت ال‌جی هستیم. در این فروشگاه و مطابق انتظار شاهد گوشی هوشمند G6،   گوشی هوشمند V20 و سایر سری‌های رایج مانند X و K شرکت ال‌جی بودیم. لوازم جانبی عرضه شده برای گوشی‌های هوشمند نیز از دیگر جاذبه‌های این طبقه بودند که از جمله جذاب‌ترین آنها کیبرد قابل حل و جمع‌شو معروف شرکت ال‌جی بود.

در طبقه دوم بزرگترین فروشگاه محصولات ال جی در جهان شاهد عرضه و نمایش انواع تلویزیون‌های این شرکت بودیم. این تلویزیون‌ها در انواع اندازه‌ها و در انواع فناوری‌ها به نمایش گذاشته شده بودند. جانمایی مناسب و دکور خاص برای راحتی مشتریان برای تجربه استفاده از این محصولات قابل توجه بود.

در این طبقه همچنین شاهد نمایش دو تلویزیون سری سیگنچر ال‌جی بودیم که به طور خاصی در کنار دیگری محصولات این سری لوکس ال‌جی به نمایش گذاشته شده بودند.

اولترابوک‌های 13 و 16 اینچی سری گرم ال‌جی در انواع کانفیگ‌ها از دیگر محصولات این طبقه بودند که به طور خاصی وزن پائین آنها بر روی یک ترازو به رخ کشیده شده بود.

در کنار لپ‌تاپ‌های ال‌جی شاهد نمایش انواع نمایشگرهای جدید شرکت ال‌جی و اسیر محصولات نظیر اسپیکر، پی‌سی و تبلت نیز بودیم.

طبقه سوم و در واقع بالاترین طبقه فروشگاه بست شاپ ال‌جی به آخرین محصولات لوازم خانگی ال‌جی اختصاص داشت. مطمئنا دیدن آخرین نسل ساید بای ساید سری جدید سیگنچر ال‌جی با فناوری اینستا ویو قابل توجه بود.

لباسشویی دوطبقه ال‌جی (مجهز به مینی‌واش) به همراه سایر محصولات جدید این شرکت در سری سیگنچر و سایر محصولات جدید این شرکت مانند انواع جاروبرقی، مایکرویو، مخلوط‌کن، اجاق گاز، پنکه و هواسازدر این طبقه در دسترس قرار داشتند.

از نکات جالبی که در این فروشگاه قابل توجه بود قرار داشتن فروشگاه محصولات سامسونگ در آنسوی خیابان و دقبقا روبروی بزرگترین فروشگاه محصولات ال جی در جهان بود که نشان می‌داد ظاهرا رقابت آنها تا جای قرارگیری فروشگاه‌های بزرگ این دو شرکت پیش رفته و البته ظاهرا این بار این ال‌جی بوده که فروشگاه خود را در این منطقه زودتر افتتاح کرده است.

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.