تماشا کنید: تبدیل یک مایکروویو به کنسول بازی!

یکی از کاربران یوتیوب با نام Colin Furze،‌ دل سرخوشی دارد و هر از گاهی شاهد ابداعات و نوآوری‌‌های جدیدی از جانب وی هستیم، این بار نیز باخبر شدیم کالین فروز یک مایکروویو را به کنسول بازی تبدیل کرده است!

0

انسان‌های خوش‌سلیقه و باذوق در همه جای دنیا پیدا می‌شوند اما امکاناتی نظیر یوتیوب باعث شده است این انسان‌ها راحت‌تر بتوانند نوآوری‌ و ابداعات جالب خود را به معرض دید سایر کاربران برسانند. کالین فروز (Colin Furze)، یکی از همین کاربران است که هر از گاهی شاهد نوآوری‌های جالب توجه وی در یوتیوب هستیم. این مخترح خوش‌سلیقه پیش از این نیز کاربران یوتیوب را با هاوِربایک یا لباس دست‌ساز آیرون مَن، شگفت زده کرده بود.

اکنون نیز در آخرین ویدئویی که کالین در کانال اختصاصی خود در یوتیوب منتشر کرده است شاهد یک کنسول بازی هستیم که توسط یک مایکروویو درست شده است.

در محصولی که فروز ابداع کرده شاهد یک مایکروویو هستیم که یک صفحه‌نمایش بر روی درِ آن تعبیه شده است. ورودی‌هایی نیز برای کنترلر این کنسول بازی در این مایکروویو جاگذاری شده است. وی برای اینکه کنسول بازی مایکروووی خود را به آزمایش بگذارد، داخل این مایکروویو یک پیاز و کره بادام زمینی را قرار می‌دهند و سپس به مدت دو دقیقه با کنسول بازی که در این مایکروویو تعبیه شده است به انجام بازی می‌پردازد تا مواد داخل مایکروویو کاملاً پخته شوند.

کالین فروز از طریق این مایکروویو به انجام یک بازی موتور سواری ساده می‌پردازد، به این ترتیب می‌توان گفت ممکن است در نگاه اول این مایکروویو خنده‌دار و مضحک به نظر برسد، اما وقتی بیشتر در خصوص ایده ساخت آن فکر می‌کنیم به این نتیجه می‌رسیم که ایده خیلی بدی هم نیست.

به این ترتیب مدت زمانی را که برای گرم کردن غذا باید در کنار مایکروویو سپری کنید را می‌توانید به انجام بازی مورد علاقه خود سپری کرده تا از این طریق حوصله‌تان سرنرود.

در مجموع پیشنهاد می‌کنیم اگر به ابداع و اختراعات جدید و نوآورانه علاقه‌مند هستید حتماً به تماشای ویدئوی تبدیل یک مایکروویو به کنسول بازی بنشینید:

منبع theverge.com
شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.