درز تصاویر گلکسی اس 8 سامسونگ با سیستم‌عامل ویندوز 10 موبایل!

اگر از هواداران ویندوزفون هستید شاید بتوانید یکی از بهترین گوشی‌های هوشمند دنیا را با این سیستم‌عامل تجربه کنید. به تازگی تصاویری از گلکسی اس 8 با سیستم‌عامل ویندوز 10 موبایل مایکروسافت منتشر شده است.

0

از آن‌جا که فروش گوشی‌های ویندوزی بسیار ناچیز است و سهم این گوشی‌ها نیز دربرابر اندروید و iOS تقریباً هیچ است کارشناسان امیدی به ویندوز 10 موبایل ندارند و این سیستم‌عامل حتی پرچم‌داری شایسته رقابت با گوشی‌های اندرویدی و آیفون نیز ندارد. اما حالا تصاویری از گلکسی اس 8 با ویندوز 10 منتشر شده که می‌تواند امیدها را برای هواداران ویندوزفون زنده کند.

همان‌طور که شاید بدانید سامسونگ پیش از این با مایکروسافت همکاری کرده و اپلیکیشن‌های آفیس، وان‌درایو و … را به‌صورت پیش‌فرض روی گوشی‌هایش نصب می‌کند. به این ترتیب شاید این همکاری به مرحله تازه‌ای رسیده و سامسونگ تصمیم گرفته گلکسی اس 8 را با ویندوز موبایل نیز عرضه کند.

البته این تصاویر ممکن است صرفاً اسکرین‌شات‌های ویندوزموبایل باشد که توسط یک هوادار روی گلکسی اس 8 گرفته شده و شاید هم یک توسعه‌دهنده موفق شده تا ویندوز موبایل را واقعاً روی این گوشی پورت کند اما به هر حال ایده یک گوشی ویندوزی پرچم‌دار آن هم از جانب سامسونگ جذاب به نظر می‌رسد.

منبع GSMArena
شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.