نسخه iOS واتس‌اپ به پشتیبانی از سیری مجهز شد

دستیار هوشمند سیری مشکل گشای کاربران آی‌او‌اس است و جای این دستیار هوشمند در اپلیکیشن پرمخاطبی نظیر واتس‌اپ خالی بود، اکنون باخبر شدیم نسخه iOS واتس‌اپ نیز از سیری اپل پشتیبانی می‌کند.

0

واتس‌اپ به تازگی اپلیکیشن iOS خود را اپدیت کرده است، در این آپدیت جدید اولین چیزی که جالب به نظر می‌رسد بهینه‌سازی واتس‌اپ برای استفاده از کیت دستیار هوشمند سیری اپل است. به این ترتیب دستیار هوشمند سیری اپل در واتس‌اپ نیز می‌تواند فرمان‌های صوتی کاربران را اجرا کند.

با این آپدیت جدید، کاربران واتس‌اپ می‌توانند به سیری فرمان دهند تا پیام‌ها را با صدای بلند برایشان بخواند، این ویژگی برای افرادی که مدت زیادی را پشت فرمان سپری می‌کنند یا آن دسته از کاربرانی که مشکل بینایی دارند بسیار کارآمد به نظر می‌رسد.

به این ترتیب کاربر قادر است در واتس‌اپ از طریق فرمان صوتی معروف هِی سیری (Hey Siri) دستیار هوشمند و گوش به فرمان اپل را فراخوانی کند تا این دستیار پیام‌ها را با صدای بلند بخواند. جالب اینجاست که کاربر از طریق سیری می‌تواند به پیام‌های دریافت شده نیز پاسخ دهد.

این آپدیت در حال حاضر برای واتس‌اپ در اپ استور اپل منتشر شده است اما تنها کاربرانی قادر به استفاده از این ویژگی دستیار هوشمند سیری در واتس‌اپ هستند که نسخه iOS آن‌‌ها 10.3 و بالاتر باشد.

GSMArena

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.