موتورولا و آمازون دستیار هوشمند الکسا را به ماژول‌های Moto Mods می‌آورند

مثل‌اینکه الکسا را نمی‌توان متوقف کرد. بنا به نمایندگان آمازون و موتورولا در کنگره جهانی موبایل، این دو شرکت باهم برای یافتن راهی برای پیاده‌سازی دستیار صوتی آمازون در سخت‌افزار موتورولا همکاری کرده‌اند.

0

آقای Jon Kirk از شرکت آمازون، در ویدئوی مفهومی کوتاه حضور پیداکرده که در آن یک گوشی Moto به ماژول اسپیکری ساخته Harman Kardon متصل می‌شود و به‌عنوان Amazon Echo کار می‌کند. (اینکه Harman Kardon به‌عنوان شریک موتورولا در ساخت ماژول موتورولا کارکرده باشد تائید نشده است، شاید همکاری به‌صورت ضمنی در همین خبر اعلام‌شده است).

مطلب در اینجا به پایان نمی‌رسد. ظاهراً از حالا به بعد الکسا در بیشتر دستگاه‌ها و ماژول‌های موتورولا حضور خواهد داشت. موتورولا تنها شرکتی نیست که چنین رویکردی را در پیش‌گرفته است، هوآوی نیز همین کار را در CES انجام داد؛ اما کاملاً مشخص است که بیشتر تولیدکنندگان ترجیح می‌دهند از دستیار گوگل که به‌زودی به دستیار معمول تبدیل می‌شود، دوری کنند.

در این ارائه چندان به جزئیات جذاب الکسا پرداخته نشد، اما دوست داریم بدانیم که آیا Moto G Plus نسل پنجم (که از این دستگاه هم امروز به‌صورت رسمی رونمایی شد) اولین دستگاه Moto خواهد بود که از دستیار آمازون استفاده می‌کند یا خیر. با توجه به اینکه Moto G5 در آمریکا عرضه نمی‌شود، پیاده‌سازی الکسا در آن غیرمحتمل به نظر می‌رسد.

engadget

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.