وعده نوکیا برای رونمایی از گوشی‌های جدید اندرویدی در هشتم اسفندماه

این‌گونه که پیداست، نوکیا دوباره در صنعت موبایل قد علم خواهد کرد، برای شروع شاهد رونمایی گوشی هوشمند نوکیا 6 در چین بودیم، اکنون نیز شاهد انتشار تبلیغاتی هستیم که در آن نوکیا برای رونمایی از گوشی‌های جدید اندرویدی در هشتم اسفندماه به طرفداران خود وعده می‌دهد.

0

اگر به تاریخچه اخیر نوکیا نگاهی داشته باشید، متوجه خواهید شد که صنعت موبایل چقدر راحت به بزرگان خود پشت می‌کند، نوکیا که چند سال پیش حرف اول را در ساخت گوشی‌ها می‌زد، چنان بازار را بر خود تنگ دید که عطای تولید گوشی‌های همراه را به لقایش بخشید و برند لومیای خود را به مایکروسافت فروخت.

اکنون نوکیا در اختیار گروه HMD است، این گروه جهانی و قدرتمند قصد دارد دوباره آوازه نوکیا را در میان گوشی‌های هوشمند مطرح کند. به همین منظور چند روز پیش شاهد رونمایی گوشی هوشمند نوکیا 6 بودیم، این گوشی هوشمند به‌صورت اختصاصی برای بازار چین از جانب نوکیا طراحی و روانه بازار شده است. چین بزرگ‌ترین بازار کاربران گوشی‌های همراه هوشمند را تشکیل می‌دهد، اما نوکیا برای حضور در بازار باید محصولات تراز اولی را در قد و قواره پرچمداران بزرگ دنیا معرفی کند.

به همین دلیل شاهد انتشار ویدئویی تبلیغاتی از جانب نوکیا هستیم که در آن در کنار نمایش گوشی هوشمند نوکیا ۶، از عزم نوکیا برای حضور در کنگره جهانی موبایل که قرار است از تاریخ دوشنبه، نهم اسفند ماه در بارسلونا را‌ه‌اندازی شود خبر می‌دهد.

نوکیا 6 که به تازگی شاهد رونمایی آن بودیم را می‌توان در گروه گوشی‌های هوشمند میان‌رده بازار قرار داد، این گوشی قیمتی حدود ۲۴۵ دلار دارد. اما بدون شک، در مراسم پیش‌رو، شاهد رونمایی پرچمدار جدیدی از جانب نوکیا خواهیم بود. به احتمال زیاد در این گوشی تراز اول شاهد حضور پردازنده اسنپ‌دراگون 835 خواهیم بود.

همان‌گونه که اشاره شد تا کنگره جهانی موبایل هنوز حدود ۶ هفته وقت باقی مانده است و به احتمال زیاد تا آن زمان شاهد اخبار و اطلاعات بیشتری از پرچمدار جدید نوکیا خواهیم بود.

androidcentral.com

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.