مشخص شدن طراحی HTC U Ultra با انتشار جدیدترین سری تصاویر درز کرده

چندی پیش اچ‌تی‌سی اعلام کرد که در تاریخ 23 دی ماه قرار است چندین محصول را معرفی کند و با نزدیک شدن به این تاریخ اطلاعات بیشتری از این محصولات کسب کردیم تا جایی که امروز تصاویری منتسب به محصول HTC U Ultra منتشر شد.

1

درز تصاویر چیز تازه‌ای نیست اما به نظر می‌رسد این تصاویر که امروز منتشر شده‌ و منتسب به HTC U Ultra هستند در طول نمایشگاه CES 2017 ثبت شده باشند. همانگونه که از تصاویر مشخص است به نظر می‌رسد اچ‌تی‌سی جا پای LG V20 گذاشته و یک صفحه‌نمایش دوم در کنار دوربین جلوی گوشی قرار داده است. بر اساس تصاویر صفحه‌نمایش دوم برای نمایش نوتیفیکیشن‌ها، اخبار آب و هوا، زمان و تاریخ و میزان باقی‌مانده باتری استفاده خواهد شد.

بدنه گوشی از فلز خمیده است و گوشی از یک پورت USB-C در کنار اسپیکر‌ها برای شارژ استفاده خواهد کرد. دوربین دستگاه نیز از یک فلاش دوگانه استفاده خواهد کرد و به شدت شبیه به گلکسی اس 7 سامسونگ است، چون در وسط گوشی قرار گرفته و حاشیه‌ای مربع و خمیده دارد.

بر اساس پیش‌بینی‌ها این دستگاه از 4 گیگابایت رم استفاده خواهد کرد و 64 گیگابایت حافظه داخلی خواهد داشت. همچنین پردازنده دستگاه اسنپ‌دراگون 835 خواهد بود که معماری 10 نانومتری تازه‌ای دارد. اگر اچ‌تی‌سی بتواند این مشخصات را در دستگاه خود جای دهد، توانسته از سامسونگ و ال‌جی جلو بزند. همچنین باتری 4000 میلی‌آمپر ساعت و دوربین سلفی 16 مگاپیکسل نیز مشخصاتی هستند که حتما باید ذکر شوند.

همچنین طبق شایعات پیشین سنسور اثر انگشت قرار است در پشت دستگاه باشد اما در این تصاویر سنسوری دیده نمی‌شود و ممکن است که شرکت به نحوی سنسور را در پنل پشتی جای داده یا اینکه دکمه هوم به سنسور اثر انگشت مجهز شده است.

نکته‌ی دیگری که توجه همگان را جلب خواهد کرد، نبود جک هدفون است. این برنامه‌ای است که اچ‌تی‌سی همانند اپل اتخاذ کرده و قصد دارد تا با حذف این جک به سوی آینده حرکت کند، پیش از این نیز شاهد حذف جک هدفون در گوشی HTC Bolt بودیم. اچ‌تی‌سی در آن محصول همانند اپل یک تبدیل USB-C به جک هدفون در جعبه قرار داده بود و مطمئنا در این دستگاه نیز شاهد چنین چیزی خواهیم بود.

هنوز باید تا مراسم اصلی صبر کرد و دید اچ‌تی‌سی چه محصولی را معرفی خواهد کرد، با قضاوت بر مشخصات و تصاویر با محصولی قوی اما نسبتا تکراری طرف هستیم. باید منتظر ماند و دید اچ‌تی‌سی چه قابلیت‌های مخفی سخت‌افزاری و نرم‌افزاری در دستگاه جای داده است. روز پنج‌شنبه با فارنت همراه باشید تا محصولات تازه اچ‌تی‌سی را برایتان معرفی کنیم.

Androidcentral GSMArena

 

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.

1 نظر
  1. اندیشه رضایی فر می‌گوید

    من خودم HTC One M7 دارم که در زمان معرفی ، یک شاهکار طراحی و بهترین گوشی ساخته شده با سیستم عامل اندروید بود .

    اما متاسفانه حالا HTC هیچ حرفی برای گفتن در زمینه طراحی ندارد و روز به روز در حال افول هست .