نگاهی به پیشنهادهای بامیلو در حراجمعه 95؛ تبلیغ یا حراج واقعی؟

تنها چند روز به شروع بزرگترین حراج آنلاین سال یا همان حراجمعه بامیلو مانده است. بامیلو اعلام کرده است که حدود 35 هزار کالا را در 500 دسته کالایی در این حراج عرضه می‌کند که هر کدام تخفیف قابل توجهی دارند. اما این موضوع تا چه حد جنبه تبلیغاتی و تا چه حد جنبه یک حراج واقعی را دارد؟

7

5 آذر بسیاری از فروشگاه‌های بزرگ دنیا به ویژه فروشگاه‌های آنلاین بزرگترین حراج خود را برگزار می‌کنند. آمازون امسال محصولات مختلفی را در حراج سال خود ارائه کرده است. ساعت طلای سوآروفسکی، تلویزیون ال جی 65 اینچ، مسواک برقی اورال بی، دستگاه قهوه ساز نسپرسو، جاروبرقی، هدفون و … از جمله محصولاتی هستند که آمازون در بلک‌فرایدی 2016 عرضه کرده است و تبلیغات گسترده‌ای هم برای این روز در فضای آنلاین انجام داده است. اما بامیلو هم محصولات جذابی را برای حراجمعه (یا همان بلک‌فرایدی ایرانی) معرفی کرده است. محصولاتی چون آیفون 7، پلی استیشن 4، تبلت ایسوس، تلفن همراه ZTE، و محصولاتی از لنوو، شیائومی و هوآوی از جمله محصولاتی هستند که در بخش الکترونیک عرضه می‌شوند. ممکن است به نظر برخی از کاربران تخفیف‌ها در این کالاها چندان چشمگیر نیست، اما در واقع قیمت‌ها بسیار پایین‌تر از ارزان‌ترین حالت ممکن در بازار است و تخفیفاتی از این قبیل برای محصولات این گروه کالایی، رقمی بالا به نظر می‌رسد.

اما محصولات جذاب دیگر با تخفیف‌های چشمگیر هم در این حراج ارائه شده‌اند، مثل مسواک برقی اورال‌بی و خمیردندان سیگنال که با 69 درصد تخفیف به فروش می‌رسد. این محصولات از جمله کالاهای محبوب در همه‌جای دنیاست. آمازون نیز هر سال مسواک برقی را به عنوان پیشنهاد ویژه فروش در بلک‌فرایدی خود ارائه می‌کند. محصولات دیگری مثل ماشین ریش‌تراشی فیلیپس با 40 درصد تخفیف و با قیمت 167 هزار تومان در حراجمعه بامیلو به فروش می‌رسد.  رئیس هیئت مدیره بامیلو در مصاحبه خود با زومیت اعلام کرده است:

بامیلو قصد دارد حراجمعه را به یک عادت برای همه فروشندگان در بازار سنتی و آنلاین تبدیل کند تا یک روز در سال فرصت خرید خوب برای مصرف‌کنندگان ایرانی ایجاد شود.

البته برخی از فروشگاه‌های آنلاین دیگر نیز از این ایده برای فروش خاص در روز 5 آذر استفاده کرده‌اند. به هر ترتیب امیدواریم حراجمعه بهانه‌ای شود تا مردم بتوانند خریدهایی هیجان انگیز را تجربه کنند.

نگاهی به بهترین فرصت‌های خرید:

  • آیفون هفت، 32 گیگ مشکی مات با قیمت 2 میلیون 499 هزار تومان (قیمت اصلی 2.800.000  تومان)
  • گلکسی اس 7 اج سامسونگ با قیمت 1 میلیون و 999 هزار تومان ( قیمت اصلی 2.400.000 تومان)
  • پلی استیشن 4 با قیمت 899 هزار تومان (قیمت اصلی 1.200.000 تومان)

harajome-1

  • تلویزیون ال‌جی 42 اینچ با قیمت 1 میلیون و 799 هزار تومان (قیمت اصلی 2.200.000 تومان)
  • مسواک برقی اورال بی با قیمت 35 هزار تومان (قیمت اصلی87000 تومان)
  • کفش کتانی ایر نایکی با قیمت 289 هزار تومان (قیمت اصلی 729000 هزار تومان)
  • عطر مردانه بولگاری با قیمت 89 هزار تومان (قیمت اصلی 199000 تومان)
  • هلی‌کوپتر کنترلی با قیمت 39 هزار تومان(قیمت اصلی 140.000 تومان)

harajome-2

حراجمعه بامیلو به نظر قیمت‌های فوق‌العاده‌ای را پیشنهاد داده ولی در خبرهای رسمی که از سوی این شرکت اعلام شده، بارها بر تعداد محدود هر کالا تاکید شده است و با توجه به این نکته، همه موفق به خرید نمی‌شوند. باید دید امسال بامیلو حراجمعه خود را چطور اجرا می‌کند و آیا این سنت در بین دیگر فروشگاه‌های آنلاین نیز رواج پیدا خواهد کرد؟

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.

7 نظر برای این مطلب
  1. paria می‌گوید

    بلک فرایدی به سبک بامیلو.
    دروغ پردازی و فروش کالاهای بی کیفیت .
    اصلا نمیشه گفت بلک فرایدی بوده . در اقغ انبار گردانی کردن .
    یه سری کالاهای گرون قیمت رو تخفیف خیلی زیاد زدن اما هیچکس نتونست بخره در واقع شو آف بود برای فروختن بقیه کالا ها . که اکثرا هم بنجل بودن .

  2. Gholam می‌گوید

    سرکاریه بامیلو ، تو تابستون هم اعلام کرده بود هر جنسی را که جای دیگه ارزان تر پیدا کنید، ما هم با همون قیمت بهتون میدیم، من سه مورد پیدا کردم و باهاشون ایمیل کردم، هر سه مورد را به بهانه ی این که ما گارانتی مون متفاوت هست رد کردن الان هم همونه

  3. میلاد ف می‌گوید

    مشکل اینه که در لابلای این اقلام بعضی شو قیمت بالاتر میزنن که با تخفیف هم هنوز
    بالاتر از قیمت واقعی شه. اینه که مردم زیاد اعتمادی به لفظ حراجی در ایران ندارند!

    مثال : دیروز 9/1 گلکسی اج 7 رو 1980 خودم چند جا قیمت گرفتم حالا اینجا زده 1999 !!

    1. آرمان می‌گوید

      با گارانتی میده بامیلو

  4. پریسا می‌گوید

    حراجش واقعیه من که پارسال خرید کردم

  5. رضا می‌گوید

    پارسال که چیزی گیرمون نیومد ببینیم امسال چی میشه

  6. آرمان می‌گوید

    من که از الان هیجان دارم!