انتشار تصاویر اولیه از هواوی پی ۱۰ به همراه مشخصات احتمالی

هواوی پی ۹ به اندازه‌ای در بازار خوش درخشید، که طرفداران گوشی‌‌های تراز اولِ هواوی بی‌صبرانه انتظار هواوی پی ۱۰ را می‌کشند، اکنون باخبر شدیم  تصاویر اولیه هواوی پی ۱۰ به همراه مشخصات احتمالی این گوشی پرچمدار به بیرون درز پیدا کرده است.

0

خرداد ماه امسال، دقیقا دو ماه بعد از عرضه رسمی هواوی پی ۹، شاهد انتشار شایعه‌ای مبنی بر حضور سنسور اثر انگشت در جلوی هواوی پی ۱۰ بودیم. از آن زمان به بعد خبر چندانی از هواوی پی ۱۰ به بیرون منتشر نشد، البته در این بازه زمانی، هواوی پی ۹ توانست حسابی در بازار خوش بدرخشد و اکنون بیشتر از ۹ میلیون دستگاه از این گوشی هوشمند تراز اول به فروش رفته است.

ظاهرا انتشار شایعه‌ حضور سنسور اثر انگشت در جلوی هواوی پی ۱۰ صحت داشته، چرا که یک بار دیگر این شایعه با انتشار تصاویر اولیه هواوی پی ۱۰ قوت گرفته است. در این تصاویر جدید که در شبکه اجتماعی بزرگ چینی weibo منتشر شده شاهد دوربین دوگانه در قسمت پشت گوشی هواوی پی ۱۰ هستیم. این امر دلیل از موفقیت دوربین دوگانه ۱۲ مگاپیکسلی هواوی پی ۹ که از لنز Leica بهره می‌برد حکایت دارد.

huawei-p10-concept-2

دو دوربین در پشت هواوی پی 10 به چشم می‌خورند که یکی سنسور رنگی و دیگری مونوکروم یا سیاه و سفید برای افزایش کیفیت تصاویر در نور کم خواهد بود.. از طرف دیگر اخیرا شاهد انتشار نتایج بنچمارک یک گوشی در GFXBench نیز بودیم که به هواوی پی ۱۰ نسبت داده می‌شود.

huawei-p10-concept-1

اگر این اطلاعات صحت داشته باشد، می‌توان انتظار داشت هواوی پی ۱۰ از صفحه‌نمایش ۵.۵ اینچی، با رزولوشن ۱۴۴۰ در ۲۵۶۰ پیکسل به همراه پردازنده Kirin 960 که ساخت دست هواوی است بهره بگیرد. این پردازنده از نوع هشت هسته‌ای است و در فرکانس ۲.۳ گیگاهرتز کار می‌کند. چیپست گرافیکی Mali-G71  نیز ممکن است در هواوی پی ۱۰ حضور داشته باشد.

انتظار می‌رود هواوی گوشی پی ۱۰ خود را در دو نسخه روانه بازار کند، مدل اول با ۴ گیگابایت رم و ۶۴ گیگابایت حافظه ذخیره‌سازی و مدل دوم با ۱۲۸ گیگابایت حافظه ذخیره‌سازی و ۴ گیگابایت رم راهی بازار خواهند شد.

در حال حاضر از روی تصاویر اولیه هواوی پی ۱۰ نمی‌توان زیاد در خصوص این گوشی پرچمدار قضاوت کرد، اما از آنجایی که هنوز راه زیادی با رونمایی رسمی این گوشی داریم، بدون شک اطلاعات و تصاویر بیشتری را در آینده از این محصول شاهد خواهیم بود.

phonearena.com

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.