هواوی گوشی Enjoy 6 خود را با صفحه‌نمایش 5 اینچی معرفی کرد

هواوی هر از گاهی با معرفی یکی دو گوشی هوشمند جدید سعی در تازه کردن بازار خود دارد، این کار هواوی به دلیل پاسخ به اشتیاق کاربران به گوشی‌های جدید است. این بار هم شاهد معرفی گوشی هوشمند هواوی Enjoy 6 با صفحه‌نمایش ۵ اینچی هستیم.

0

شیائومی با تولید گوشی‌های تراز اول و خوش‌قیمت توانسته عرصه را بر سایر رقبا در چین تنگ کند، گوشی هوشمند شیائومی Red Mi 3 محصولی است که در چین طرفداران سینه‌چاک زیادی دارد، هواوی هم که در چین ادعای بزرگ‌تری می‌کند قصد ندارد به این راحتی‌ها عرصه را برای رقبای تازه از راه رسیده خالی کند. به همین منظور شاهد معرفی گوشی هوشمند Enjoy 6 از جانب هواوی هستیم، همان‌گونه که اشاره شد، این گوشی به مصاف Red Mi 3 شیائومی در چین می‌رود.

گوشی هوشمند هواوی Enjoy 6 از صفحه‌نمایشی ۵ اینچی از نوع AMOLED بهره‌مند است که وضوحیبرابر با 720p دارد، بدنه Enjoy 6 هم همانند بیشتر گوشی‌های تراز اول امروزی فلزی طراحی شده و در قسمت پشت این گوشی شاهد سنسور تشخیص اثر انگشت کاربر هستیم.

huawei-enjoy-6-1

پردازنده مدیاتِک MT6750 با هشت هسته در قلب هواوی Enjoy 6 جا خوش کرده است. به لحاظ حافظه رم هم در این گوشی جدید شاهد ۳ گیگابایت رم و ۱۶ گیگابایت فضای ذخیره‌سازی که از طریق کارت حافظه میکرو اس‌دی قابل ارتقا است هستیم، اندروید نسخه ۶.۰ مارشملو به همراه رابط کاربری Emotion U.I نسخه 4.1 سایر مشخصات اصلی هواوی Enjoy 6 را تشکیل می‌دهد.

هواوی Enjoy 6 در قسمت دوربین هم چیزی کم ندارد و یک دوربین ۱۳ مگاپیکسلی با دیافراگم f.2.2 در کنار دوربین ۵ مگاپیکسلی برای عکس‌های سلفی در این محصول به چشم می‌خورد. پشتیبانی از دو سیم کارت و شبکه مخابراتی 4G LTE و VoLTE به همراه یک باتری ۴۱۰۰ میلی‌آمپری سایر مشخصات سخت‌افزاری اصلی هواوی Enjoy 6 را تشکیل می‌دهد.

در حال حاضر خبری از عرضه این گوشی در بازارهای بین‌المللی نیست و قرار است در تاریخ ۱۱ آبان، راهی بازارهای چین شود. به لحاظ قیمت هم هواوی برای گوشی هوشمند Enjoy 6 خود قیمتی حدود ۱۹۰ دلار را در نظر گرفته است، که البته Red Mi 3 شیائومی با همین مشخصاتِ تقریبیِ سخت‌افزاری از Enjoy 6 ارزان‌تر است. با این حساب باید دید Enjoy 6 هواوی خواهد توانست به رقیبی شایسته برای Red Mi 3 شیائومی تبدیل شود یا اینکه شیائومی همچنان بازار رقابت را به هواوی و سایر تولید‌کننده‌های گوشی تنگ‌تر خواهد کرد.

gsmarena.com

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.