واتس‌اپ قابلیت مکالمه ویدئویی را برای برخی کاربران فعال کرد

پس از اضافه شدن موفقیت‌آمیز قابلیت تماس صوتی حالا واتس‌اپ امکان مکالمه تصویری را نیز به اپلیکیشن خود می‌آورد.

1

واتس‌اپ یکی از محبوب‌ترین اپلیکیشن‌های پیام‌رسان است که هرچند با محبوب شدن تلگرام در ایران کمی به حاشیه رفته اما بعضی قابلیت‌های آن مثل تماس صوتی هنوز به تلگرام نیامده است. خوشبختانه واتس‌اپ باز هم یک قابلیت جدید و کاربردی را در راه دارد که مکالمه ویدئویی است. مثل سایر ویژگی‌های جدید واتس‌اپ مکالمه ویدئویی نیز به صورت موقت تنها برای کاربران محدودی به صورت آزمایشی فعال شده است.

اگر از آخرین نسخه آزمایشی واتس‌اپ استفاده می‌کنید شاید با فشار دادن آیکن تلفن در بالای صفحه قابلیت Video Call را هم مشاهده کنید. این ویژگی البته فعلاً غیرفعال است و با لمس آن پیام خطایی مشاهده می‌کنید اما اگر دیتای اپلیکیشن را از تنظیمات پاک کرده و دوباره وارد شوید امکان برقرار تماس را خواهید داشت. گفتنی است اگر مخاطب شما هنوز این قابلیت را دریافت نکرده باشد تنها یک تماس صوتی برقرار خواهد شد.

به این ترتیب انتظار داریم در هفته‌های آینده واتس‌اپ رسماً این ویژگی را برای کاربران اندروید و آیفون فراهم کند. از آن‌جا که واتس‌اپ کاربران فراوانی در دنیا دارد شاید این ویژگی بتواند  بر روی محبوبیت سرویس‌هایی مثل اسکایپ نیز تأثیر بگذارد.

androidpolice

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.

1 نظر
  1. Gholam می‌گوید

    هاها، واسه ویندوز موبایل ۱۰ اومده حدود دو سه روز پیش.
    من الان روی لومیا ۹۵۰xl دوسیم کارتم دارم، خیلی عالی هستش