آیا شیشه دوربین LG V20 به راحتی می‌شکند؟

ال‌جی گوشی هوشمند V20 خود را تا دندان مسلح روانه بازار کرده است، اما ظاهرا پاشنه آشیل ال‌جی V20، شیشه دوربین این گوشی است. این‌گونه که پیداست حواس ال‌جی به شیشه محافظ دوربین V20 نبوده است چرا که در گزارش‌های اولیه خبر از شکستن راحت شیشه دوربین LG V20 به گوش می‌خورد.

2

ال‌جی هر چه در چنته داشته را برای گوشی هوشمند V20 رو کرده است تا این گوشی بتواند لباس پرچمدار جدید ال‌جی را بر تن کند. به همین منظور از لحاظ مقاومت هم گوشی V20 از آزمایش‌های مختلف ال‌جی سربلند بیرون آمده اما همان‌‌گونه که اشاره شد، ظاهرا شیشه دوربین LG V20 در مقابل صدمات آن‌گونه که انتظار می‌رود مقاوم نیست.

کاربرانی که به تازگی دستشان به این عزیزدردانه جدید ال‌جی رسیده است گزارش می‌دهند که V20 در قسمت شیشه محافظ دوربین،‌ مقاومت خوبی ندارد و شیشه این قسمت به راحتی ترک برمی‌دارد. البته گوشی هوشمند V20 به تازگی راه خود را به میان کاربران باز کرده است و با این حساب منصفانه نیست تا بخواهیم در ابتدای ورود چنین ایرادی را به این گوشی وارد کنیم، باید صبر کرد و دید پس از فروش بیشتر این گوشی، مشکل شکستن شیشه دوربین V20 تا چه حد در بین کاربران رواج پیدا می‌کند. در این بین ذکر این نکته نیز لازم است که کاربر یوتیوب با نام کاربری JerryRigEverything که ید طولایی در آزمایش توان تحمل گوش‌های هوشمند تراز اول در مقابل صدمات و آسیب‌های فیزیکی دارد نیز ال‌جی V20 را تست کرده است. در این آزمایش‌ها شیشه دوربین V20 با اندک صدمه‌ای ترک برمی‌داشت.

lg-v20-shattered-camera-glass

به این ترتیب این‌گونه می‌توان برداشت کرد که اگر ال‌جی V20 را در جیب خود بگذارید و اشیا نوک‌تیزی مانند کلید در جیب شما باشد، احتمال شکستن شیشه محافظ دوربین V20 بسیار است. بعضی از کاربران V20 در شبکه اجتماعی بزرگ رددیت هم گزارش داده‌اند شیشه دوربین V20 در حالی که این جعبه گوشی حتی باز نشده بوده هم شکسته است. یکی دیگر از کاربران هم مدعی شده که شیشه محافظ دوربین V20 پس از چند روز استفاده بدون اینکه صدمه‌ای ببیند خود به خود شکسته است.

در حال حاضر گوشی هوشمند ال‌جی V20 یکی از امیدهای ال‌جی برای افزایش فروش واحد موبایل این شرکت به حساب می‌آید و اگر این ادعا واقعا صحت داشته باشد، بدون شک ال‌جی اقدامات سریعی را برای برطرف کردن نسخه‌‌های این گوشی که از این به بعد روانه بازار می‌شوند اعمال خواهد کرد. ال‌جی اعلام کرده که در حال بررسی این مشکل است و خبرهای تکمیلی را در اختیار کاربران قرار خواهد داد.

phonearena.com

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.

2 نظر برای این مطلب
  1. شهرام می‌گوید

    والا منم همین گوشیو داشتم بدون اینکه ضربه بخوره یهو دیدم شیشش شکسته

  2. اریا می‌گوید

    من از چندتا گوشی ال جی استفاده کردم همه عالی ولی بااشکالات ریزبوده اند. شاید سامسونگ دقیقتراز ال جی عمل میکنه البته بجز نوت7.