درز تصاویر Microsoft Band 3؛ دستبند هوشمندی که هیچ‌گاه عرضه نشد

مایکروسافت اخیراً تأیید کرد که قصد عرضه دستبند Band 3 را ندارد. حالا تصاویری از این دستبند منتشر شده که مشخص می‌کند این شرکت دستبند را ساخته و مورد آزمایش هم قرار داده است.

0

با وجود این‌که دستبند مایکروسافت بند 3 کنسل شد اما به نظر می‌رسد مایکروسافت قصد عرضه آن را داشته است. همان‌طور که در تصاویر می‌بینید دستبند جدید همچنین برای شنا کردن نیز بهینه شده بوده و احتمالاً دربرابر آب نیز مقاومت خوبی داشته است. گفته می‌شود این دستبند همچنین علاوه بر تشخیص ضربان قلب می‌توانست از طریق پشتیبانی از EKG (الکتروکاردیوگرام) فشار خون را هم اندازه‌گیری کند.

microsoft-band-3-leak-2

به این ترتیب مایکروسافت در ابتدا قصد داشته با افزودن چند سنسور و ویژگی جدید نسل سوم دستبند تندرستی خود را عرضه کند اما به هر دلیلی از این تصمیم خود منصرف شده است. به این ترتیب اگر قصد خرید یک دستبند تندرستی را دارید و از کاربران ویندوزموبایل هم هستید شاید انتخابی جز Band 2 نداشته باشید. کاربران پلتفرم‌های دیگر البته انتخاب‌های بیشتری مثل Gear Fit 2 را نیز پیش روی خود دارند.

gsmarena

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.