بررسی فارنت: دستبند گیر فیت 2 سامسونگ

شکی نیست که روزبه‌روز بر تنوع گجت‌های پوشیدنی بازار افزوده می‌شود. سامسونگ مدتی پیش نسل دوم دستبند هوشمند Gear Fit خود را به بازار عرضه کرد. این محصول قرار است ترکیبی از یک ساعت هوشمند و یک دستبند سلامتی باشد. در این مطلب بررسی می‌کنیم که گیر فیت 2 تا چه حد می‌تواند هر کدام از این وظایف را به درستی انجام دهد.

1

ساعت‌های هوشمند کنونی چه اندرویدی و چه اپل واچ مشکلات زیادی دارند. این ساعت‌ها نهایتاً یک روز را با هر شارژ دوام آورده و همچنین مخصوص بررسی فعالیت‌های ورزشی نیز تهیه نشده‌اند.

در سوی مقابل دستبندهای تندرستی از شرکت‌های مشهوری مثل Fitbit وجود دارد که می‌تواند روزهای زیادی را با یک‌بار شارژ دوام بیاورند اما در آن‌ها خبری از ویژگی‌های مفیدی مثل نمایش اعلان‌های گوشی و قابلیت شخصی‌سازی نیست. دستبند Gear Fit سامسونگ دو سال پیش با هدف رفع این مشکلات و ایجاد یک محصول مابین دستبند تندرستی و ساعت هوشمند به بازار عرضه شد.

اولین نسخه از گیر فیت با مشکلاتی مثل دقت پایین حسگر ضربان قلب، ناخوانا بودن صفحه‌نمایش و سازگاری بسیار محدود با گوشی‌های سامسونگ مواجه بود و حالا نسل دوم با هدف رفع این مشکلات به بازار عرضه شده است. دستبند گیر فیت 2 یک دستبند تندرستی است که برخی ویژگی‌های یک ساعت هوشمند را نیز داراست و بسته به نوع نیاز و فعالیت شما شاید بتواند بهترین گجت پوشیدنی بازار برای شما باشد.

بگذارید ابتدا نگاهی به مشخصات فنی دستبند گیر فیت 2 داشته باشیم:

  • وزن: 28 تا 30 گرم
  • صفحه‌نمایش: 1.5 اینچی Super AMOLED با وضوح 216 در 432 پیکسل – تراکم پیکسلی 322 پیکسل بر اینچ
  • پردازنده: اکسینوس 3250 دوهسته‌ای با فرکانس 1.0 گیگاهرتز
  • رم: 512 مگابایت
  • حافظه داخلی: 4 گیگابایت
  • بلوتوث: نسخه 4.2
  • باتری: 200 میلی‌آمپرساعت
  • حسگرها: GPS، شتاب‌سنج، ژیروسکوپ، فشارسنج، ضربان قلب
  • استاندارد ضدآب و گردوغبار: IP68
  • رنگ‌ها: مشکی، آبی، صورتی
  • بلندگو / میکروفون: ندارد
  • سازگاری: اندروید 4.4 – 1.5 گیگابایت رم یا بیشتر
  • قیمت فعلی: 699 تا 799 هزار تومان (در زمان بررسی)

گیر فیت 2 را می‌توانید با بلوتوث به گوشی خود متصل کنید اما اگر قصد ندارید گوشی هوشمندتان را در هنگام فعالیت‌های ورزشی از خانه بیرون ببرید کماکان می‌توانید دستبند را در هر جایی به وای‌فای متصل کرده تا Gear Fit 2 به راحتی و از راه دور به گوشی شما نیز متصل شود.


طراحی و ساخت دستبند گیر فیت 2

گیر فیت 2 مانند سایر گجت‌های مختص سلامتی به شکی یک دستبند بوده که سامسونگ برای جای‌دادن صفحه‌نمایش کمی آن را عریض‌تر ساخته است.

دستبند گیر فیت 2

این دستبند دارای صفحه‌نمایشی 1.5 اینچی بوده که به لطف فناوری صفحه‌نمایش خمیده سامسونگ به خوبی با انحنای مچ دست هماهنگ شده و فضای کمتری را نیز اشغال کرده است.

سامسونگ با وجود این‌که اندازه صفحه‌نمایش را در نسل دوم گیر فیت از 1.84 به 1.5 اینچ کاهش داده اما عرض آن را نسبت به طولش بیشتر کرده تا خواندن محتوا به شکل عمودی روی آن ساده‌تر شود. به این ترتیب در واقع فضای بیشتری هم نسبت به گیر فیت 1 در اختیار کاربر قرار خواهد گرفت. گیر فیت 2 این‌بار در سه رنگ مشکی، آبی و صورتی به بازار عرضه خواهد شد.

بند دستبند پلاستیکی بوده تا در تعرق و فعالیت‌های ورزشی خراب نشود. گیر فیت 2 در دو نسخه با بند کوچک و بزرگ عرضه خواهد شد که بند بزرگ برای دور مچ 125 تا 175 میلی‌متری و بند بزرگ برای دور مچ 155 تا 210 میلی‌متری مناسب است.

Samsung-Gear-Fit-2-back

در واقع خود دستبند نیز با استاندارد ضدآب و گردوغبار IP68 عرضه شده تا چه در تعرق و چه زیر باران مشکلی در استفاده از آن نداشته باشید. البته گفته می‌شود این گجت برای شنا کردن مناسب نیست اما طبق استاندارد IP68 باید تا 30 دقیقه در عمق 1.5 متری زیر آب دوام بیاورد؛ به این ترتیب این دستبند برای سایر فعالیت‌ها مشکلی نداشته و اگر هنگام شستشوی دستانتان آب روی آن ریخته شد نیازی به نگرانی نخواهد بود.

Samsung-Gear-Fit-2-Review-2

گیر فیت 2 دارای دو دکمه بازگشت و home است که هر دو در سمت راست قرار گرفته‌اند تا شاید فشردن آن‌ها با دست راست ساده‌تر باشد. پشت دستبند حسگر ضربان قلب قرار دارد که پایین‌تر به شرح عملکرد آن خواهیم پرداخت.

به‌طور کلی گیر فیت 2 در دست راحت و بی‌آزار است و وزن 28 یا 30 گرمی (بسته به اندازه بند) آن نیز مزاحمتی ایجاد نخواهد کرد. به این ترتیب می‌توان گیر فیت 2 را از جمله پوشیدنی‌هایی دانست که می‌توانید آن را همیشه و حتی موقع خواب به دست داشته باشید؛ چرا که یکی از ویژگی‌های این دستبند هم نظارت بر روی خواب شماست.

Samsung-Gear-Fit-2-band

برخلاف برخی کاربران که از باز شدن ناگهانی بند گیر فیت 2 هنگام ورزش گله داشتند ما در طول مدت آزمایش به چنین مشکلی برخورد نکردیم؛ هرچند شاید بهتر بود سامسونگ مکانیسمی شبیه به بند ساعت Gear S خود را برای Gear Fit 2 نیز در نظر می‌گرفت.


صفحه‌نمایش گیر فیت 2

صفحه‌نمایش گیر فیت 2 بزرگ‌ترین نقطه قوت این دستبند نسبت به سایر دستبندهای تندرستی و ورزشی محسوب می‌شود. همان‌طور که گفتیم گیر فیت 2 دارای یک صفحه‌نمایش 1.5 اینچی از نوع Super AMOLED و با تراکم پیکسلی322 پیکسل بر اینچ است.

Samsung-Gear-Fit-2-watchface

با وجود این‌که اندازه صفحه‌نمایش نسبت به نسل قبلی کوچک‌تر شده اما وضوح آن اضافه شده و تشخیص پیکسل‌های ممکن نیست؛ همچنین پهن‌تر شدن آن نیز به نمایش اطلاعات روی آن کمک کرده است.

فناوری Super AMOLED سامسونگ کنتراست عالی، رنگ‌هایی شاداب و دقتی بالا دارد و با وجود این‌که خوانایی آن زیر نور خورشید در حد دستبندهای با نمایشگر ساده LED یا E-Ink نیست اما مسلماً از بسیاری ساعت‌های هوشمند بهتر عمل می‌کند.

این صفحه‌نمایش دارای 11 سطح روشنایی است که سطح آخر تنها برای مدت زمانی محدود و برای تابش مستقیم خورشید تعبیه شده است. به لطف این صفحه‌نمایش است که گیر فیت 2 می‌تواند بسیاری از کارهای یک ساعت هوشمند را نیز انجام دهد و به لطف خمیدگی آن کار کردن هم با این دستبند بسیار لذت بخش خواهد بود.

Samsung-Gear-Fit-2-sunlight

صفحه‌نمایش این دستبند مانند ساعت‌های هوشمند وقتی مچ دستتان را به بالا بیاورید به صورت خودکار روشن خواهد شد که البته این کار با حدود نیم ثانیه تأخیر انجام می‌شود.

اگر نمایش زمان برای شما از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است و نمی‌خواهید صفحه نمایش خاموش شود می‌توانید حالت «همیشه روشن» آن را فعال کنید تا زمان با روشنایی حدود 30 درصد همیشه جلوی چشمانتان باشد؛ هرچند که این حالت دوام شارژ دستبند را به میزان قابل توجهی کاهش خواهد داد. این صفحه‌نمایش همچنین از پوشش Gorilla Glass 3 پوشیده شده که در برابر خط و خش و حتی ضربه مقاومت خوبی دارد.


رابط کاربری و اپلیکیشن‌های گیر فیت 2

گیر فیت 2 از نسخه خاصی از سیستم‌عامل تایزن استفاده کرده و به همین دلیل رابط کاربری آن نیز متفاوت از سایر سیستم‌عامل‌های پوشیدنی است. صفحه خانگی میان صفحات اپلیکیشن‌ها و اعلان‌ها قرار دارد. به این ترتیب با سوایپ به راست وارد صفحه اعلان‌ها (نوتیفیکیشن‌ها) خواهید شد و با سوایپ به چپ صفحات مربوط به اپلیکیشن‌ها باز می‌شود.

Samsung-Gear-Fit-2-shade

همچنین درست مانند اندروید با سوایپ به پایین از بالای صفحه کشویی باز می‌شود که می‌توانید در آن روشنایی صفحه را تنظیم کنید، حالت Do Not Disturb را فعال کرده و همچنین موزیک پلیر را فراخوانی کنید. همچنین می‌توانید میان‌بری را برای دو بار فشار دادن دکمه Home مثل باز کردن موزیک‌پلیر یا تنظیمات انتخاب کنید.

در بخش اعلان‌ها هر اعلانی که روی گوشی اندرویدی شما ظاهر شود روی گیر فیت 2 نیز قابل نمایش بوده و می‌توانید متن کامل انگلیسی یا فارسی آن را به راحتی بخوانید. خوشبختانه تعامل با اعلان‌ها تنها به خواندن و حذف آن‌ها نیز محدود نشده و اگر از طریق اپلیکیشن Gear Manager گوشی پاسخ‌های آماده‌ای را ذخیره کنید می‌توانید در مواقع ضروری از روی همان ساعت به آن‌ها پاسخ دهید.

نکته مهم دیگر این‌که حتی اگر گوشی خود را در خانه گذاشته باشید و با دستبند خود به وای‌فای متصل شوید کماکان اعلان‌ها را دریافت کرده و می‌توانید به آن‌ها پاسخ دهید.

همان‌طور که انتظار دارید می‌توان تنظیم کرد اعلان‌های چه اپلیکیشن‌هایی روی دستبند نمایش داده شود و امکان پاکسازی تمام آن‌ها نیز با یک دکمه وجود دارد. اگر از اپلیکیشن‌های سامسونگ مثل Messaging این شرکت استفاده کنید حتی چند پیام اخیر را نیز در هنگام پاسخ دادن مشاهده خواهید کرد.

همان‌طور که نوشتیم گیر فیت 2 به میکروفون یا بلندگو مجهز نیست و به این ترتیب نمی‌توانید با آن مکالمه کنید اما هنگامی که گوشی شما زنگ می‌خورد می‌توانید تماس را رد کرده و اگر از هدست بلوتوث استفاده می‌کنید آن را پاسخ دهید.

با فشار دادن دکمه Home در صفحه‌خانگی کشوی اپلیکیشن‌ها باز می‌شود که یک ویجت از هر کدام (به‌جز تنظیمات و موزیک) را در سمت راست صفحه خانگی خود خواهید داشت.

Samsung-Gear-Fit-2-apps

Settings – تنظیمات:

در تنظیمات گیر فیت 2 می‌توانید صفحه ساعت را عوض کنید، رفتار دستبند در مورد اعلان‌ها را تنظیم کنید، وای‌فای و بلوتوث را روشن یا خاموش کنید و اطلاعات شخصی خود از قبیل جنسیت، تاریخ تولد، قد، وزن و واحدهای دما و مسافت را انتخاب کنید.

در این بخش همچنین می‌توانید دستبند را رمزگذاری کنید تا اگر از دستتان جدا شد برای فعالسازی نیاز به وارد کردن کد رمز داشته باشد. تنظیمات دیگری مثل GPS، حالت ذخیره انرژی، لرزش و تغییر فونت نیز در تنظیمات گیر فیت 2 وجود دارند.

Samsung-Gear-Fit-2-music

Music Player:

گیر فیت 2 می‌تواند به دو روش موزیک پخش کند: از روی گوشی هوشمند و یا خود دستبند. در صورتی که بخواهید از روی دستبند به آهنگ‌ها گوش کنید باید از یک هدفون و یا اسپیکر بلوتوث استفاده کنید. روش دیگر پخش آهنگ از گوشی و کنترل آن از روی دستبند است. به این ترتیب می‌توانید آهنگ بعدی و یا قبلی را پخش کرده، آن را متوقف کنید و یا صدا را کم و زیاد کنید.

Samsung-Gear-Fit-2-24-log

24 hour log – گزارش 24 ساعت:

در این بخش می‌توانید گزارشی از فعالیت 24 ساعت اخیر خود را مشاهده کنید. این گزارش به صورت یک حلقه دایره‌ای شکل نشان داده شده که رنگ بنفش نشانه خواب، رنگ سبز روشن فعالیت سبک و سبز فعالیت سنگین است.

Samsung-Gear-Fit-2-heart-rate-2

Heart Rate – ضربان قلب: گیر فیت 2 به صورت خودکار و مداوم وقتی ساکن هستید ضربان قلب شما را اندازه‌گیری می‌کند. حسگر ضربان قلب این دستبند البته چندان هم دقیق نیست و مانند سایر ضربان‌سنج‌های نوری در هنگام حرکت خطای بیشتری هم خواهد داشت. به هرحال در این بخش می‌توانید حداقل و حداکثر و بازه ضربان قلب روزانه خود را مشاهده و مقایسه کنید.

Samsung-Gear-Fit-2-steps

Step – قدم‌ها:

یکی از ساده‌ترین ویژگی‌های هر دستبند تندرستی قدم‌شماری است. گیر فیت 2 نیز می‌تواند با دقت خوبی قدم‌های شما را شمرده و با هدف روزانه‌ای که خودتان تعیین می‌کنید تطبیق دهد.

Samsung-Gear-Fit-2-floors

Floors – طبقات:

یکی از مشکلات قدم‌شمارها این است که کالری بیشتر سوزانده شده در هنگام بالا رفتن و پایین آمدن از پله را حساب نمی‌کنند. گیر فیت 2 اما می‌تواند حدوداً تعداد طبقاتی را نیز که بالا و پایین رفته‌اید به شما نشان دهد.

Together:

در این بخش می‌توانید به کمک اپلیکیشن S Health سامسونگ به دوستان خود متصل شده و برای رسیدن به اهداف ورزشی و فعالیت‌های خاص با یکدیگر رقابت کنید.

Samsung-Gear-Fit-2-water

Water – Coffee:

در این بخش می‌توانید میزان آب و یا قهوه نوشیده شده را اضافه کنید که البته به صورت دستی خواهد بود.

Samsung-Gear-Fit-2-find-phone

Find My Phone:

در این بخش می‌توانید گوشی خود را فراخوانی کنید و زنگ آن را به صدا در بیاورید. گزینه جالب‌تر در این صفحه نمایش مکان تقریبی گوشی شما روی دستبند است.

Samsung-Gear-Fit-2-activity

Excercise – ورزش:

این اپلیکیشن که یکی از بخش‌های اصلی گیر فیت 2 محسوب می‌شود برای شروع انواع فعالیت‌های ورزشی مثل پیاده‌روی، دویدن، درازنشست و … استفاده می‌شود.

با انتخاب هر فعالیت راهنمای کوتاهی نمایش داده شده و می‌توانید هدف و زمان را نیز انتخاب کنید. البته گیر فیت 2 می‌تواند به‌صورت خودکار و بدون وارد شدن به این اپلیکیشن نیز فعالیت‌های شما را شناسایی کند اما Exercise روش بهتری برای انجام ورزش‌های جدی‌تر است.

دستبند گیر فیت 2

به لطف GPS فعالیت‌های شما در خارج از خانه و باشگاه نیز به صورت دقیق حتی بدون همراه داشتن گوشی ثبت شده و با اتصال به گوشی می‌توانید مسیر دقیق خود را مشاهده کنید.

علاوه بر این اپلیکیشن‌ها می‌توانید اپ‌های بیشتری برای Gear Fit 2 از طریق فروشگاه Galaxy Apps دریافت کنید. از جمله این اپلیکشین‌ها می‌توان به آلارم، تایمر، اپلیکیشن‌های مخصوص تنیس و گلف و چند اپلیکیشن دیگر اشاره کرد.

گیر فیت 2 متأسفانه چه از نظر صفحه ساعت‌ها و چه اپلیکیشن‌ها تنوع Gear S2 را ندارد و احتمالاً در آینده نیز اپ‌های چندانی به این لیست اضافه نخواهند شد؛ به این ترتیب از این نظر می‌توان گیر فیت 2 را بیشتر شبیه به دستبندهای تندرستی دانست تا یک ساعت هوشمند کامل.

اتصال Gear Fit 2 به اپلیکیشن S Health و Gear گوشی

اپلیکیشن اصلی همگام‌سازی و ثبت فعالیت‌های ورزشی گیر فیت 2 اپلیکیشن S Health سامسونگ است که البته در چند سال اخیر پیشرفت چشمگیری داشته است. به لطف صفحه‌نمایش کامل گیر فیت 2 می‌توانید نیم‌نگاهی به فعالیت‌های روزانه و حتی گذشته خود بیاندازید و برخلاف سایر دستبندهای ورزشی مثل Jawbone یا Fitbit تماماً به اپلیکیشن وابسته نیستید. با این وجود S Health اطلاعات بسیار خوب و مفیدی را در اختیارتان می‌گذارد.

با S Health می‌توانید کیفیت خواب خود را در طول شب به دقت بررسی کرده، روند فعالیت‌ها و سوزاندن کالری را مشاهده کرده و برخی اطلاعات مثل میزان آب نوشیده شده را دستی وارد کرده و حتی با اتصال آن به دستگاه‌های تندرستی دیگر اطلاعات بیشتری را به آن وارد کنید.

در اپلیکیشن Gear نیز می‌توانید صفحه‌ساعت را تغییر دهید، اپلیکیشن‌های مورد نظر را برای اعلان‌های روی دستبند انتخاب کنید، وارد بخش دانلود اپلیکیشن‌ها شوید و تنظیم کنید که هنگام رسیدن یک اعلان جدید صفحه ساعت روشن شود یا خیر. انتقال آهنگ‌ها از گوشی به حافظه دستبند نیز با اپ Gear انجام شده و همچنین می‌توانید گیر فیت 2 گم شده خود را نیز با این اپلیکیشن پیدا کنید و یا اطلاعات آن را از راه دور پاکسازی کنید.


باتری و دوام شارژ گیر فیت 2

گیر فیت 2 از یک باتری 200 میلی‌آمپرساعتی استفاده می‌کند که به ادعای سامسونگ قادر است تا 4 روز نیز دوام بیاورد. متأسفانه این ادعا اصلاً صحیح نیست و در صورتی که صفحه‌نمایش همیشه روشن را غیرفعال کنید قادر خواهید بود با استفاده معمولی نهایتاً تا دو روز و نیم روی گیر فیت 2 حساب کنید.

حال اگر صفحه‌نمایش همیشه روشن را فعال کنید Gear Fit 2 نهایتاً تا یک روز کامل معادل 24 ساعت شما را همراهی خواهد کرد. به این ترتیب باید این دستبند را هر شب و یا هر دو شب بسته به نوع استفاده به شارژ متصل کنید.

Samsung-Gear-Fit-2-power-saving

وقتی شارژ گیر فیت 2 به درصدهای پایانی می‌رسد از شما می‌خواهد تا حالت ذخیره انرژی را فعال کنید. در این حالت صفحه‌نمایش سیاه و سفید شده و ویژگی‌های نمایش اعلان‌ها و تماس‌ها نیز کاملاً غیرفعال خواهد شد. در عوض گیر فیت 2 کماکان به شکل یک دستبند تندرستی فعالیت‌های شما را ثبت خواهد کرد تا سرانجام آن را به شارژر و گوشی خود متصل کنید.

دستبند گیر فیت 2

شارژ کردن گیر فیت 2 توسط داک مخصوص مغناطیسی آن انجام خواهد شد که به درگاه USB متصل خواهد شد. شارژ کردن این دستبند از صفر تا 100 درصد کمی بیشتر از 2 ساعت به طول خواهد انجامید.

به این ترتیب عمر شارژ Gear Fit 2 از تمامی ساعت‌های هوشمند بازار بیشتر و از دستبندهای تندرستی کمتر است. با توجه به صفحه‌نمایش رنگی و GPS این دستبند می‌توان عمر شارژ را مناسب ارزیابی کرد اما اگر تمرکز اصلی شما تندرستی و ورزش است شاید بهتر باشد به سراغ دستبندهای دیگر بدون این ویژگی‌ها بروید.


مقایسه گیر فیت 2 با رقبا

Samsung-Gear-Fit-2-comparison

مقایسه کردن Gear Fit 2 با رقبا بسیار دشوار است چرا که تقریباً محصول مشابهی در بازار وجود ندارد.

Microsoft-Band-2

شاید بتوان نزدیک‌ترین محصول به گیر فیت 2 را Microsoft Band 2 دانست که یک دستبتند تندرستی مجهز به GPS و صفحه‌نمایش با قابلیت نمایش اعلان‌هاست. با این وجود Band 2 ارگونومی چندان مناسبی نداشته، صفحه‌نمایش کوچک‌تری داشته و قیمت بالاتری هم دارد. در عوض محصول مایکروسافت با آیفون و ویندوزفون نیز سازگاری داشته و از مکانیسم بند بهتری برخوردار است.

Huawei-Talkband-B3

اگر بیشتر به دنبال یک دستبند هوشمند با قابلیت مکالمه هستید شاید Talkband هواوی و Smartband Talk سونی گزینه‌های مناسبی باشند. تاک‌بند هواوی تقریبا هم‌قیمت با گیر فیت 2 بوده و می‌توانید بخشی از آن را از مچ خود جدا کرده و به عنوان یک هندزفری بلوتوث درون گوشتان قرار دهید. در عوض صفحه‌نمایش این دستبند ساده بوده و متن اعلان‌ها برایتان نمایش داده نخواهد شد.

Sony-Smartband-Talk

اسمارت‌بند تاک سونی در عوض از صفحه‌نمایش E-Ink شبیه به کتابخوان‌ها استفاده کرده که خوانایی آن را در فضای روشن و زیر نور آفتاب بهترین حالت و در شب و نور کم بدترین حالت را داراست. این دستبند می‌تواند متن اعلان‌ها را نمایش دهد اما کماکان امکان پاسخ سریع وجود ندارد. در عوض اسمارت‌بند تاک تنها نصف گیر فیت 2 قیمت داشته و عمر شارژی بیش از 4 روز خواهد داشت.

fitbit-surge

اگر بیشتر به دنبال ویژگی‌های تندرستی هستید و یک دستبند ورزشی می‌خواهید شاید Fitbit Surge گزینه بهتری باشد. این دستبند با قیمتی کمی بیشتر از گیر فیت 2 عرضه شده و به دلیل صفحه‌نمایش مسطح ارگونومی فوق‌العاده‌ای هم ندارد؛ در عوض به GPS مجهز بوده و خوانایی صفحه‌نمایش آن زیر نور مستقیم عالی است. این دستبند همچنین با آیفون نیز سازگار بوده و عمر شارژ آن از یک هفته تا ده روز متغیر است.


نتیجه‌گیری

Samsung-Gear-Fit-2-night

Gear Fit 2 یک محصول زیبا و خوش‌ساخت و تاحدودی منحصربه‌فرد است که برای قشر خاصی از افراد ساخته و عرضه شده است. اگر می‌خواهید تعادل خوبی از ویژگی‌های یک ساعت هوشمند و یک دستبند تندرستی داشته باشید Gear Fit 2 شاید بهترین گزینه باشد.

اگر بتوانید از عمر شارژ نه‌چندان بالا، خوانایی متوسط زیر نور خورشید و کمبود اپلیکیشن‌های جانبی آن بگذرید گیر فیت 2 قطعاً با صفحه‌نمایش خیره‌کننده، امکانات بسیار و ویژگی‌های نرم‌افزاری جالب شما را جذب خواهد کرد.

بسته به این‌که به Gear Fit 2 به عنوان یک ساعت هوشمند و یا یک دستبند تندرستی نگاه کنید هر کدام از ویژگی‌های آن می‌تواند یکی از مزایا و یا معایب آن به شمار برود. به‌طور کلی اما می‌توان تلاش سامسونگ و پیشرفت گیر فیت 2 را نسبت به نسل قبلی ستایش کرد.

مزایا:

صفحه‌نمایش Super AMOLED باکیفیت بالا

قابلیت نمایش و پاسخ به اعلان‌ها

تشخیص و ثبت خودکار فعالیت‌ها

قیمت مناسب نسبت به امکانات

معایب:

خوانایی متوسط زیر نور خورشید

دقت متوسط حسگر ضربان قلب

عمر شارژ نه‌چندان بالا

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.

1 نظر
  1. Nanchu می‌گوید

    دستبند خوبیه و به نظر مخصوصاً نسبت به قیمتش برای افراد خاصی گزینه مناسبیه. به نظر من که توجیه خریدش بیشتر از ساعت هوشمنده