نکسوس‌های جدید گوگل احتمالاً با اندروید 7.1 عرضه خواهند شد

از اول شهریور ماه، گوشی‌‌های تراز اول نکسوس میزبان اندروید ۷ نوقا بوده‌اند؛ اما ظاهرا نکسوس‌های جدید گوگل هم در زمان عرضه به اندروید ۷.۱ مجهز خواهند بود.

0

طرفداران سیستم‌عامل اندروید به خوبی می‌دانند که گوگل رسم دارد همیشه ابتدا نسخه‌های جدید اندروید را برای گوشی‌های نکسوس منتشر کند. این اتفاق امسال هم رخ داد؛ اما انتظار می‌رود نکسوس‌های جدید گوگل که هنوز عرضه نشده‌اند نیز در زمان روانه شدن به بازا ر به اندروید ۷.۱ مجهز باشند.

شایع شده است که اچ‌تی‌سی امسال دو گوشی نکسوس با نام‌های رمز SailFish و Marlin در دست ساخت دارد، از طرف دیگر گوگل هم پیش از این وعده داده که فرآیند آپدیت نسخه‌های جدید اندروید را تسریع خواهد کرد. البته این گمانه‌زنی‌ها بی‌دلیل هم نیست و تمام این شایعات از اینجا شروع شد که در صفحه گزارش اشکالات توسعه‌دهندگان گوگل، نام اندروید نسخه ۷.۱ مشاهده شد، کاربران از این صفحه اسکرین‌شات گرفتند و آنرا دست به دست در اینترنت چرخاندند تا شایعه حضور اندروید ۷.۱ در نکسوس‌های جدید قوت بیشتری پیدا کند.

Android 7.1 Crash Test

از طرف دیگر گوگل وعده داده تا نسخه MR1 اندروید ۷.۱ را در پاییز امسال منتشر کند، به این ترتیب به لحاظ زمان‌بندی نیز انتشار نسخه نهایی اندروید ۷.۱ با عرضه شدن نکسوس‌های جدید، همخوانی دارد. دیوید روداک (David Ruddock)، از مدیران بلاگ اندروید پلیس هم در پیام توییتری تاکید دارد که نکسوس‌های جدید با اندروید ۷.۱ روانه بازار خواهند شد.

در کنار تمامی این موارد شاهد انتشار تعداد دفعات اپلیکیشن نصب شده بر روی اندروید ۷.۱ نیز هستیم که از جانب کاربری در ردیت منتشر شده است. با این حساب می‌توان گفت اگر تمامی این صحبت‌ها در خصوص عرضه نکسوس‌های جدید با اندروید ۷.۱ صحت داشته باشد، حکایت از عزم گوگل و اچ‌تی‌سی برای عرضه نکسوس‌های جدیدی دارد که به لحاظ سخت‌افزاری و نرم‌افزاری، گوشی‌های سرآمد بازار خواهند بود.

Phonearena.com

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.