تماشا کنید: سگا یک بازی دوبعدی و یک بازی سه‌بعدی جدید سونیک را معرفی کرد

به مناسبت 25 سالگی کاراکتر محبوب سونیک، سگا سازنده این بازی‌ها امروز یک بازی دوبعدی جدید و خاطره‌انگیز با نام Sonic Mania را معرفی کرده و از بازی جدیدی فعلاً با عنوان Project Sonic 2017 برای طرفداران بازی‌های سه‌بعدی پرده برداشت.

0

اگر طرفدار بازی‌های دوبعدی سونیک هستید و این سری بازی‌ها را در کنسول قدیمی Sega Genesis دوست داشتید سگا خبر خوبی برایتان دارد. Sonic Mania درست مانند بازی‌های قدیمی Sonic The Hedgehog همان سرعت سابق را به همراه آورده و مانند همیشه باید از سمت چپ به راست حرکت کرده و حلقه‌ها را جمع‌آوری کنید. در این بازی با همان گرافیک پیکسلی قدیمی مواجهیم و البته علاوه بر سونیک کاراکترهای Tails و Knuckles نیز در این بازی حضور دارند و همان صداگذاری‌ها و افکت‌های قدیمی و خاطره‌انگیز را در Sonic Mania شاهد خواهیم بود. این بازی قرار است بهار سال 2017 برای علاقمندان سونیک عرضه شود. تریلر بازی را می‌توانید این‌جا تماشا کنید:

اما اگر از بازی‌های پیکسلی خسته شده‌اید و به دنبال کاراکتر سونیک در دنیای مدرن‌تری هستید Project Sonic 2017 درست چیزی است که باید منتظرش باشید. این بازی که قرار است برای کنسول‌های Xbox One، PlayStation 4 و Nintendo NX عرضه شود قرار است تلفیقی از سونیک قدیمی و مدرن باشد. تریلر این بازی را نیز می‌توانید همین‌جا تماشا کنید:

2 engadget

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.