جایگزینی دید ۳۶۰ درجه گوسفندی به جای استریت ویو گوگل در جزایر فارو!

اگر به یکی از جزایر فارو سفر کنید، متوجه می‌شوید که مناظر با تپه‌های ناهموار، سواحلی با حس غم‌زده و زیبایی‌های نفس‌گیر اقیانوس اطلس شمالی، شباهت زیادی به مناظر بازی Skyrim دارند؛ اما مشکلی وجود دارد، افرادی که در خارج جزایر فارو زندگی می‌کنند قادر به دیدن این زیبایی‌ها نیستند. گوگل حالا سعی کرده تجربه استریت ویو خود را به شکلی متفاوت به این جزایر بیاورد!

0

گوگل هنوز جاده‌های جزایر فارو را برای سرویس Street View خود نقشه‌برداری نکرده است. به این معنی که مسافران برای درک این جزایر و به دست آوردن ایده کلی، باید به عکس‌ها و حرف‌های توریست‌هایی که قبلاً از این جزایر دیدن کرده‌اند، تکیه کنند.

در اینجا گوسفندهای محلی جزایر به کمک می‌شتابند! یکی از ساکنین این جزایر به نام Durita Dahl Andreassen از 5 حیوان پشمالو برای به دست آوردن ویدئوهای 360 درجه‌ای از طبیعت زیبای این جزایر استفاده کرده است. ویدئوها بااینکه از منظر حیوانی که به خوردن علف علاقه خاصی نشان می‌دهد گرفته‌شده‌اند، دید خوبی از جزایر به دست می‌دهند. دوربین‌ها نیز امکان ضبط فیلم 360 درجه دارند و انرژی خود را از نور خورشید تأمین می‌کنند. Andreassen به کمک همین دوربین‌ها چند سری عکس هم گرفته است. مکان عکس‌هایی که در آن‌ها گوسفندان علف می‌خوردند را نیز در نقشه مشخص کرده تا بدانید هر عکس در کجا گرفته‌شده است.

362F47B000000578-3685852-image-a-3_1468310716630

هدف این کار جایگزین کردن دید گوسفندی با Street View نبوده و Andreassen می‌خواسته با این کار گوگل را به سفر کردن به این جزایر و نقشه‌برداری اصولی تحریک کند. او در وب‌سایت توریستی جزایر فارو می‌نویسد:

گوسفندان من در ثبت راه‌ها و جاده‌های جزایر فارو عالی عمل می‌کنند، اما برای پوشش دادن جاده‌های گسترده جزایر فارو و مناظر نفس‌گیر آن، خود گوگل باید به نقشه‌برداری بپردازد.

اما تا آن زمان ممکن است جزایر به داوطلبان گوسفندی بیشتری نیاز داشته باشد؛ چه خوب که تعداد گوسفندان در جزایر فارو از تعداد مردم بیشتر است.

362F476F00000578-3685852-image-a-21_1468311454730

theverge

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.