رکورد جدید اپ‌استور اپل؛ 2 میلیون اپ با مجموع 130 میلیارد بار دانلود

اپل در مراسم WWDC خود اعلام کرد که اپ‌استور این شرکت همچنان به رشد و توسعه خود ادامه می‌دهد و اکنون ۲ میلیون اپلیکیشن با مجموع ۱۳۰ میلیارد بار دانلود را در کارنامه خود دارد.

0

اپل اپ‌استور خود را که مرجع دانلود اپلیکیشن‌‌های اپل است حدود ۸ سال پیش راه‌اندازی کرد؛ این اپ‌استور از آن زمان تاکنون بیشتر از ۱۳۰ میلیارد بار دانلود داشته است و این میزان دانلود باعث شده تا ۵۰ میلیارد دلار سود روانه جیب توسعه‌دهندگان اپ‌استور شود.

اپل امسال بیست و هفتمین مراسم WWDC را برگزار کرد و جالب است بدانید تاکنون بیشتر از ۵ هزار توسعه دهنده در ساخت این تعداد اپلیکیشن دست داشته‌اند، جالب‌تر اینکه بیشتر از ۱۰۰ نفر از این توسعه‌دهندگان را نوجوانان کمتر از ۱۸ سال تشکیل می‌دهند. جوان‌ترین توسعه‌دهنده اپ‌استور اپل را دختری ۹ ساله تشکیل می‌دهد که تیم کوک در صحبت‌های خود حسابی از وی تعریف و تمجید کرد.

از ۷۴ کشور مختلف در جمع توسعه‌دهندگان اپلیکشن‌های اپ‌استور حضور دارند و که ۷۲ درصد آنها در کنفرانس سالانه اپل حضور پیدا کرده‌اند. اپل در جمع‌بندی صحبت‌های خود در خصوص آمار اپ‌استور متذکر شد که در حال حاضر ۱۳ میلیون‌نفر توسعه‌دهنده در اپ‌استور ثبت نام کرده‌اند که این میزان نسبت به سال گذشته ۲ میلیون نفر بیشتر شده است.

theverge.com

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.