آپدیت اندروید 6 مارشملو Z3 Tablet Compact سونی از راه رسید

اگرچه سونی روند تولید دستگاه‌های سری اکسپریا زد را به طور کلی متوقف کرده، با این حال شرکت ژاپنی همچنان به پشتیبانی از دارندگان این محصولات پای بند بوده و در همین رابطه نیز ساعاتی پیش آپدیت اندروید 6 مارشملو را برای  Z3 Tablet Compact منتشر کرد.

0

لازم به ذکر است که تا پیش از این شاهد انتشار آپدیت اندروید ۶ مارشملو برای اکسپریا زد ۳ و زد ۲ بودیم،‌با این حساب نوبتی هم که باشد نوبت تبلت اکسپریا زد ۳ کامپکت است که طعم اندروید جدید مارشملو را بچشد.

همچنین بر اساس اعلام شرکت سازنده، آپدیت اندروید 6.0.1 برای مدل‌های اکسپریا زد 3 نسخه دو سیم‌کارت، اکسپریا زد 3 کامپکت، تبلت اکسپریا زد 2 نیز در از هم‌اکنون به صورت آزمایشی با حجم 900 مگابایت قابل دریافت می‌باشد. در هر حال اگر شما نیز دارنده یکی از مدل‌های وای‌فای و LTE تبلت اکسپریا 3 کامپکت هستید، با مراجعه به بخش به‌روزرسانی دستگاه می‌توانید پلتفرم آن را به اندروید 6 ارتقا دهید.

در این آپدیت جدید شاهد ویژگی Doze و تنظیمات جدید سطح دسترسی اپلیکیشن‌ها هستیم، از طرف دیگر Xperia Z3 Tablet در این آپدیت جدید از جانب سونی شاهد تغییرات اختصاصی زیادی نیست. در صورت تمایل می‌توانید برای بررسی دقیق‌تر پیشرفت‌های صورت گرفته در بسته به‌روزرسانی مذکور، به این صفحه مراجعه کنید.

androidpolice

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.