بازی Clash Royale تنها از یک نفر 12 هزار دلار درآمد داشته است!

این روزها دیگر هیچ شکی نیست که بازی‌های رایگان بر روی گوشی‌های تلفن همراه درآمد بیشتری را نسبت به بازی‌های غیر رایگان نصیب سازنده آن می‌کند. بازی‌هایی نظیر Clash Of Clans از شرکت Super Cell به خوبی می‌توانند از پس اثبات این ادعا بر بیایند.

1

اما جدیدترین بازی این استودیو با عنوان Clash Royale با استفاده از کاراکترها و تم بازی Clash Of Clans نیز این روزها به خوبی موفق نشان داده اگر چه از سبک بازی متفاوتی نسبت به بازی Clash Of Clans برخوردار است و به جای سبک دفاعی شاهد استفاده از سبک بازی‌های رو در رو و فتح قلعه توسط بازیکنان هستیم. با وجود انجام این تغییر در سبک بازی، باز هم این عنوان توانسته درآمد خوبی را نصیب سازندگان این بازی در چند ماه گذشته و پس از عرضه آن کند.

Clash-Royale-2

بنابر بر گزارش‌های منتشر شده، یکی از بازیکنان مطرح این عنوان در پستی در شبکه اجتماعی Reddit مدعی شده که تاکنون 12 هزار دلار به صورت مستقیم و برای افزایش مهارت و بالا بردن سطح کاراکترهای خود در این بازی هزینه کرده است. با این توصیف هیچ جای تعجب نیست که نام این گیمر که در این بازی با عنوان Chief Pat شناخته می‌شود به عنوان دومین بازیکن برتر در لیست برترین گیمرهای موجود در این بازی دیده می‌شود. در ویدئو پائین می‌توانید بازی میان این گیمر و LightWing رتبه اول برترین گیمرهای بازی را به تماشا بنشینید. اگر تجربه این بازی را دارید مطمئناً این ویدئو برای شما جذاب خواهد بود چرا که می‌توانید انجام این بازی با بالاترین سطح کاراکترها را را خواهید دید و مطمئناً خالی از لذت نخواهد بود!

باید توجه داشته باشید که این میزان هزینه تنها یه عنوان یکی از فاکتورهای لازم برای بالا بردن سطح گیم‌پلی یک گیمر در این گونه بازی‌ها به حساب می‌آید و نحوه به کار بردن آن باری افزایش سطح کارکترها و استفاده از کارکترها در بازی به نوع خود فاکتور مهمتری به حساب می‌آید. ضمناً باید در نظر داشت که انجام این بازی و خلق این نوع گیم‌پلی در واقع منبع درآمدی برای Chief Pat به حساب می‌اید و بدون شک آپلود این گیم‌پلی در یوتیوب برای او که دو میلیون مشترک در کانال خود دارد به اندازه‌ای درآمد ایجاد کرده که بخشی از آن را بتواند در این بازی هزینه کرده و برای آن وقت بگذارد!

Androidheadlines

 

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.

1 نظر
  1. محسن می‌گوید

    آفرین از شفاف سازی ای که آخر متن شده بود خیلی خوشم اومد، که دلیل هزینه کردن این مقدار رو نشون میداد