پایداری iOS 9.3 اپل از اندروید 6.0 مارشملو نیز بیشتر است

با وجود گزارش‌های متعدد در مورد عدم پایداری iOS و مشکلاتی که این آپدیت برای کاربران به آورده است طبق بررسی‌های شرکت Apteligent این نسخه در واقع پایدارترین نسخه iOS تاکنون بوده که نرخ کرش در آن طی 8 روز گذشته تنها 2.2 درصد بوده است.

3

بسیاری کاربران گزارش داده‌اند در هنگام باز کردن برخی اپلیکیشن‌ها یا کلیک روی لینک‌ها با کرش کردن اپلیکیشن و بسته شدن ناگهانی آن در iOS 9.3 مواجه می‌شوند. اما همان‌طور که در نمودار زیر مشاهده می‌کنید iOS 9.3 کمترین میزان کرش را نسبت به نسخه‌های اخیر iOS داشته است. این درحالی‌است که در یک بازه خاص iOS 8، 9 و 9.2 نرخ کرش بیشتر 3.2 درصدی را داشته‌اند. گفتنی است نرخ کرش در اندروید 6.0 مارشملو 2.6 درصد گزارش شده و به این ترتیب آخرین نسخه iOS به ادعای این شرکت پایداری بیشتری نسبت به اندروید دارد.

iOS-9.3-crash-rete

به جز مشکلات پایداری iOS 9.3 همچنین برای فعالسازی نیز مشکلاتی را برای برخی کاربران به وجود آورده و اپل را مجبور به توقف موقتی آپدیت کرده است.

GSMArena

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.

3 نظر برای این مطلب
  1. همایون می‌گوید

    می بخشید پست قیلیم جواب امیر جان بود ….

  2. همایون می‌گوید

    به پای آیفون و بلک بری نمیرسه :))

  3. Amir می‌گوید

    پایداری ویندوز 10 مثال زدنیه

    :((((((