گوشی Vivo Xplay 5 با صفحه‌نمایش خمیده، 6 گیگابایت رم و اسنپ‌دراگون 820 رسما رونمایی شد

شرکت‌های تولید کننده گوشی‌ همراه سیاست‌های مختلفی را برای جذب مشتری در پیش می‌گیرند، در تمامی این سیاست‌ها همیشه مشخصات سخت‌افزاری گوشی اهرمی مناسب برای تشویق خریداران است،‌از طرف دیگر این روزها شاهد بازی‌ها و برنامه‌های اندرویدی هستیم که نیاز به سخت‌افزاری قوی دارند، به همین منظور امروز شاهد رونمایی گوشی هوشمندی هستیم که از ۶ گیگابایت رم برخوردار است.

1

گوشی هوشمند 5 Vivi Xplay اولین گوشی هوشمندی است که از ۶ گیگابایت رم بهره می‌برد. با این حساب می‌توان گفت این گوشی هوشمند از بیشتر لپ‌تاپ‌های موجود در بازار نیز رم بیشتری دارد. ناگفته نماند که گوشی Vivo Xplay 3S نیز که حدود یک سال پیش روانه بازار شد اولین محصولی بود که از صفحه‌نمایش Quad HD با رزولوشن ۱۴۴۰ در ۲۵۶۰ پیکسل بهره می‌برد، اما از آنجایی که تبلیغات خوبی برای این محصول نشد، همه بر این باورند که گوشی جی ۳ اولین محصول با این صفحه‌نمایش باکیفیت بود.

vivo Xplay 5 2

به‌جز از ۶ گیگابایت رم، سایر مشخصات سخت‌افزاری این گوشی تازه معرفی شده نیز چشمگیر هستند. صفحه‌نمایش Vivo Play 5 ابعادی برابر با ۵.۴۳ اینچ دارد و از فناوری AMOLED خمیده در دو طرف بهره می‌برد، به این ترتیب می‌توان گفت این صفحه‌نمایش شباهت زیادی با گلکسی اس ۷ اج سامسونگ دارد.

vivo Xplay 5 3

در کنار این سخت‌افزار، نرم‌افزارهای مناسب نیز برای تعامل با صفحه‌نمایش خمیده آن تعبیه شده است. از لحاظ طراحی بنده نیز نکات زیبا شناختی در این محصول رعایت شده و قاب گوشی از جنس آلومینیوم است و اصول ارگونومیک در طراحی آن رعایت شده تا به راحتی در دست کاربر قرار گیرد.

vivo Xplay 5 1

چیپست چهار هسته‌ای اسنپ‌دراگون ۸۲۰ نیز در این محصول به چشم می‌خورد. شرکت سازنده مدعی است در این گوشی از فناوری خنک کنندگی به خصوصی بهره گرفته شده است تا این چیپست قدرتمند در تمامی مواقع سرد نگه داشته شود و کارایی گوشی کاهش نداشته باشد. در قسمت پشت این محصول نیز با دوربین سونی IMX298 که ۱۶ مگاپیکسل است طرف هستیم، این دوربین به فوکوس خودکار و ثبات الکترونیکی تصویر مجهز است، فلش دوگانه نیز در دوربین این گوشی به چشم می‌خورد.

vivo Xplay 5 4

همان‌گونه که اشاره شد این گوشی ظاهر زیبایی دارد و ضخامت آن ۷.۵۹ میلی‌متر است، ممکن است تصور کرده باشید این ضخامت کم به قیمت کاهش میزان باتری این محصول تمام شده است اما بد نیست بدانید باتری Xplay 5 از نوع ۳۶۰۰ میلی‌آمپری است و به فناوری شارژ سریع مجهز است. همان‌گونه که در بیشتر گوشی‌های تراز اول مشاهده می شود در قسمت پشت گوشی نیز به غیر از دوربین شاهد اسکنر اثر انگشت هستیم.

vivo Xplay 5 6

لازم به ذکر است گوشی هوشمند Vivo Xplay 5 به صورت پیش‌فروش به فروش می‌رسد و در حال حاضر تنها مدل ۴ گیگابایت رم آن با ۱۲۸ گیگابایت فضای ذخیره سازی برای سفارش آماده است. این گوشی با مشخصات ذکر شده ۵۶۵ دلار قیمت دارد در حالی که مدل ۶ گیگابایتی Vivo Xplay 5 بدون شک بیشتر از ۶۰۰ دلار قیمت گذاری خواهد شد.

phonearena.com

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.

1 نظر
  1. Amir می‌گوید

    صفحه نمایش خمیده ها خیلی بی کاربرده
    خیلیییی