درز تصاویر رندر شده جدید از گوشی هوشمند Mate 8 هواوی

هواوی به سختی در تلاش برای ساخت یک چهره خوب از گوشی‌های هوشمند سری Mate خود است. این را می‌توان از گوشی Ascend Mate 7 این شرکت فهمید. حالا به پایان سال 2015 نزدیک می‌شویم و نوبتی هم که باشد نوبت رونمایی از گوشی هوشمند Mate 8 هواوی است که در چند روز آینده از راه خواهد رسید.

0

تاکنون تصاویر و مشخصات فنی از این گوشی به بیرون درز کرده اما امروز جدیدترین تصاویر رندر شده از این گوشی به بیرون درز کرده که آن را از تمام زوایا به نمایش می‌گذارد.

Huawei-Mate-8_render 02

همانطور که گفتیم این تصاویر درواقع تصاویر رندر شده این محصول بوده و تصاویر واقعی عکاسی شده از آن نیستند اما تمام زوایای آن را که احتمالاً محصول نهایی نیز باشد به خوبی به نمایش می‌گذارند.

Huawei-Mate-8_render 03

آنطور که از این تصاویر پیداست و البته در تصاویر درز کرده قبلی نیز شاهد بودیم این گوشی هوشمند از بدنه فلزی برخوردار است که این روزها اکثر تولیدکنندگان تلفن همراه در محصولات حرفه‌ای خود به آن تمایل نشان می‌دهند.

Huawei-Mate-8_render 04

این تصاویر همچنین حسگر اثر انگشت و همچنین دوربیناصلی و لنز فلش دوگانه LED را در قاب پشتی به نمایش می‌گذارند. لبه کناری سمت راست گوشی شاهد حضور دکمه پاور گوشی و دکمه‌های ولوم صدای گوشی است. درگاه خروجی صدای 3.5 میلیمتری در بالا و درگاه شارژ باتری گوشی در لبه پائینی گوشی نیز مشهود است.

androidauthority

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.