درز تصویر دیگری از نکسوس 5 جدید گوگل؛ این بار در مقایسه با نکسوس 5 موجود

پیش از این شاهد انتشار غیر رسمی تصاویر متعددی از طراحی نهایی آنچه نکسوس 5 سال 2015 خوانده شده بودیم. نکسوسی که به عقیده برخی Nexus 5X نام خواهد گرفت.

0

در ادامه این تصاویر، این بار از نمایی جدید می‌توانیم به این گوشی هوشمند جدید نگاه کنیم. مدنظر داشته باشید که این اولین باری است که قسمت‌های کناری و لبه‌های نکسوس جدید ال‌جی را مشاهده می‌کنیم. برای شروع آنچه بیش از سایر قسمت‌ها مدنظر قرار می‌گیرد جانمایی متفاوت کلیدها در این دستگاه، در مقایسه با نسل اول نکسوس 5 است. اکنون کلیدهای روشن و خاموش  و تنظیم صدا در قسمت کناری اما پایین‌تر از مکان پیشینی که در نسل اول مشاهده کرده‌ بودیم قرارگرفته‌اند.

از سوی دیگر به‌نظر می‌رسد کلیدهای یادشده از لبه‌های پخ بهره‌مند شده‌اند. منبع منتشر کننده این تصویر از احتمال پایین فلزی بودن کناره‌های نسل دوم نکسوس 5 خبر می‌دهد. در این تصاویر به خوبی می‌توان لنز برجسته دوربین در پشت این گوشی هوشمند را نیز مشاهده کنید.AndroidPIT-Nexus-5-2015-side-view-comparison

مقایسه شانه به شانه نکسوس 5 ایکس با نسخه قدیمی نکسوس 5 حکایت از شباهت‌های ظاهری زیاد میان این دو دارد. از یک سو کناره‌هایی با زاویه معکوس، اندازه مشابه صفحه‌نمایش و از سوی دیگر همکاری گوگل و ال‌جی باعث خلق محصولی مشابه شده است. اگرچه به‌نظر می‌رسد شاهد گوشی هوشمندی با سایز یکسان در مقایسه با نکسوس پیشین باشیم اما این احتمال وجود دارد که حاشیه‌های صفحه‌نمایش بیش از پیش کوچک شوند.

از جمله موارد دیگر که در مقایسه کنار به کنار دو نسل نکسوس 5 به چشم می‌آید، ضخامت کمتر نکسوس جدید گوگل است. همین مسئله باعث بیرون زدگی لنز دوربین شده است. در صورتی که نکسوس 5 جدید و قدیم از ضخامت یکسانی بهره‌مند می‌شدند احتمالا از باتری با ظرفیت 15 تا 20 درصد بیشتر استفاده می‌شد و خبری از بیرون‌زدگی لنز دوربین هم نبود.

بنابر آنچه منابع مختلف منتشر کرده‌اند به‌نظر می‌رسد این گوشی هوشمند در رنگ‌های سفید، سیاه و آبی روانه بازار خواهد شد. اگرچه هنوز تصاویری معتبر از قسمت جلویی نکسوس 5 ایکس منتشر نشده اما به‌نظر می‌رسد این‌بار در قسمت جلویی شاهد یک مهمان جدید یعنی اسپیکرهای استریو خواهیم بود.

androidpit

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.