آرکاس از تبلت هشت اینچی Diamond Tab رونمایی کرد

به نظر می‌رسد آرکاس در سری الماس (diamond) خود سرمایه گزاری فراوانی انجام داده، زیرا پس از اینکه در چند روز اخیر از چند گوشی بالا رده و میان رده تحت این سری را رونمایی کرد، حال نوبت به عرضه یک تبلت 8 اینچی با نام Diamond Tab از سوی این شرکت فرانسوی رسیده است.

0

بر این اساس تبلت Diamond Tab از صفحه‌نمایشی 7.9 اینچی iPS با رزولوشن 2,048 در 1,536 پیکسل بهره می‌برد و از آنجا قابلیت پشتیبانی از سیم‌کارت با فناوری 4G را دارا می‌باشد، می‌تواند رقیبی جدی برای آی‌پد مینی اپل قلمداد شود.

قلب این محصول را تراشه هشت هسته‌ای MT8752 مدیاتک که بر پایه معماری 64 بیتی طراحی گردیده و با بهره‌گیری از معماری چینش هسته Cortex-A53 که حداکثر فرکانس کاری 1.7 گیگاهرتز را ارائه می‌دهد، در کنار 3 گیگابایت حافظه رم قرار است به تپش درآورد. Diamond Tab فضای ذخیره‌سازی داخلی 32 گیگابایتی را داراست، با این حال امکان افزایش این میزان فضا با بهره‌گیری از کارت حافظه جانبی امکان‌پذیر می‌باشد.

از دیگر مشخصات سخت‌افزاری این محصول باکیفیت می‌توان به دوربین اصلی 5 مگا پیکسلی، بهره‌مندی از مودم Cat.4 LTE که امکان تبادل داده‌ها را با حداکثر سرعت 150 مگابیت بر ثانیه را امکان‌پذیر می‌کند، قابلیت اتصال به اینترنت از طریق وای‌فا، بلوتوث، GPS و اندروید 5.1 آب‌نبات‌چوبی اشاره کرد. در پایان باید خاطر نشان شد، Diamond Tab که از ابعاد بدنه 202 در 134 در 7.8 میلی‌متر بهره می‌برد و 360 گرو وزن دارد، قرار است با قیمت 179 یورو از آبان‌ماه راهی بازار کشورهای منتخب شود.

gsmarena

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.