پیش‌سفارش آیفون جدید اپل از 20 شهریورماه امکان‌پذیر خواهد بود

انتظار می‌رود اپل هجدهم شهریور ماه امسال آیفون‌های 6S و 6S پلاس را معرفی کند و در خبرها داشتیم که اپل در همان هفته پیش‌فروش این محصولات جدید را آغاز کرده و آنها را در تاریخ ۲۷ شهریور ماه روانه بازار کند؛ اما از قرار معلوم اپل برای پیش‌فروش کردن گوشی‌های هوشمند جدید خود عجله‌ دارد و علاقه‌مندان می‌توانند بیستم شهریور ماه این محصولات را از طریق پیش‌فروش سفارش دهند.

2

اخبار پیش‌فروش آیفون‌های جدید از وب‌سایت Mac4ever به بیرون درز پیدا کرده است، این سایت اطلاعات فوق را به نقل از یکی از اپراتورهای موبایل در فرانسه منتشر کرد. در تصویری که توسط این سایت منتشر شده است، تاریخ بیستم شهریور ماه برای پیش‌فروش آیفون 6S و 6S پلاس به چشم می‌خورد.

6s

گفته می‌شود که این گوشی‌های جدید از لحاظ طراحی تفاوتی با مدل قبلی خود ندارند و اپل تنها دستی بر سر و روی این گوشی‌ها از لحاظ سخت‌افزاری کشیده است.

بنابر همین شایعات، گوشی‌های آیفون 6S و آیفون 6S پلاس از پردازنده A9 شرکت اپل در کنار ۲ گیگابایت رم بهره می‌برند، این محصولات جدید از لحاظ دوربین شاهد بهینه سازی چشم گیری هستند، دوربین جلوی سری جدید آیفون ۶ با کیفیت فول‌اچ‌دی فیلم برداری می‌کند و دوربین جدید ۱۲ مگاپیکسلی تعبیه شده در قسمت عقب آیفون‌های جدید می تواند با کیفیت 4K فیلم‌برداری کند.

صفحه‌نمایش این دو محصول جدید اپل از لحاظ ابعاد تفاوتی نداشته‌اند اما رزولوشن‌ آنها بهینه شده‌ است، صفحه‌نمایش مدل آیفون 6S از رزولوشن فول‌اچ‌دی بهره می‌برد و آیفون 6S پلاس با رزولوشن فوق‌العاده ۲۵۶۰ در ۱۴۴۰ پیکسل به بازار عرضه می‌شود.

ناگفته نماند که هر دو مدل به ویژگی جدید فورس‌تاچ اپل مجهز هستند. اپل وعده داده که نسخه جدید سیستم‌عامل موبایل خود را که آنرا با نام iOS 9 خواهیم شناخت در همین بازه زمانی راهی بازار کند و با این حساب آیفون‌های 6S و 6S پلاس به جدیدترین نسخه سیستم‌عامل موبایل اپل مجهز خواهند بود.

geeky-gadgets.com

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.

2 نظر برای این مطلب
  1. ایمان می‌گوید

    بهترین کاوری‌که رنگ واقعی آیفون رز گلد رو تو سایت به شما نشون میده tough armor rose gold هست
    برای 6s

  2. ایمان می‌گوید

    سلام
    آیفون صورتی نیست
    رز گلده
    خیلی این دو رنگ با هم فرق دارن
    اینم مدرک:
    http://www.spigen.com/collections/iphone-6s
    http://www.spigen.com/collections/iphone-6s-plus
    ممنونم