حالا می‌توانید لانچر اندروید 6 مارشملو را دانلود کنید

همان‌طور که می‌دانید نسخه بعدی اندروید نسخه ششم بوده و با نام Marshmallow یا همان پف‌نبات شناخته خواهد شد. این نسخه علاوه بر والپیپرهای جدید (دانلود) لانچر جدیدی نیز به همراه دارد که حالا به لطف توسعه‌دهندگان می‌توانید آن را دانلود و نصب کنید.

1

گوگل از اندروید 5 به بعد بر روی گوشی‌های نکسوس خود از لانچری با نام Google Now Launcher استفاده می‌کند که صفحه‌ای از آن به Google Now اختصاص دارد. حالا با عرضه نسخه پیش‌نمایش سوم اندروید 6 برای توسعه‌دهندگان این لانچر هم آپدیت شده و به نسخه 1.2 ارتقا یافته است. در نسخه جدید بهینه‌سازی‌هایی صورت گرفته اما برخی امکانات مانند کشوی اپلیکیشن‌های عمودی تنها بر روی اندروید 6 کار می‌کند و هنوز خبری از ویژگی جدید اندروید 6 Now On Tap نیست.

 

به نظر می‌رسد به جز برخی بهینه‌سازی‌های سرعت و کارایی و افزودن والپیپرهای جدید خبری از امکانات جدیدی نیست اما اگر می‌خواهید لانچر اندروید 6 را تجربه کنید می‌توانید آن را از این لینک دانلود کرده و روی گوشی یا تبلت اندرویدی خود نصب کنید.

phoneArena

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.

1 نظر
  1. مجتبی می‌گوید

    اگر زود تر منتشر شود خوب است