ال‌جی Wine Smart؛ یک گوشی اندرویدی تاشو برای بازارهای جهانی

ظاهراً ال‌جی هم مانند سامسونگ به این نتیجه رسیده که برخی کاربران کماکان به گوشی‌های تاشو علاقه دارند و تصمیم گرفته تا یک گوشی اندرویدی تاشو برای بازارهای جهانی با نام عجیب Wine Smart روانه بازار کند.

0

این گوشی که ابتدا تنها برای بازار کره جنوبی عرضه شده بود دارای صفحه‌نمایش 3.2 اینچی با وضوح 480 در 320 پیکسل بوده و مجموعه پردازشی آن را یک پردازنده 4 هسته‌ای 1.1 گیگاهرتزی نامشخص به همراه یک گیگابایت رم تشکیل می‌دهند. واین اسمارت با 4 گیگابایت حافظه داخلی و شیار کارت حافظه همراه است و دوربین‌ها نسبتاً ضعیف 3 مگاپیکسلی در پشت و VGA در جلو آن را همراهی می‌کنند. این گوشی ارزا‌ن قیمت همچنین با باتری 1700 میلی‌آمپرساعتی عرضه می‌شود و از آخرین نسخه اندروید (5.1.1) بهره می‌برد.

از نظر ابعاد این گوشی 117.7 در 58.7 در 16.6 میلی‌متری بوده و 143 گرم هم وزن دارد. ال‌جی این گوشی را در دو رنگ سورمه‌ای و جگری عرضه خواهد کرد. آقای کریس یی مدیر ارشد ال‌جی موبایل و رئیس بازاریابی این شرکت می‌گوید: “مشتریان نباید به خاطر این‌که از یک فرم خاص تلفن همراه خوششان می‌آید گوشی هوشمند را از دست بدهند. با Wine Smart ال‌جی آن‌ها دیگر مجبور به این کار نیستند.”

ال‌جی کشورهای فرانسه، ایتالیا، لهستان، اسپانیا، قزاقستان، ژاپن و انگلستان را به عنوان مقصدهای این گوشی اعلام کرده اما هنوز خبری در مورد زمان عرضه و یا قیمت آن منتشر نشده است. البته LG Gentle که برادر دوقلوی این گوشی برای کره جنوبی محسوب می‌شود با قیمت 170 دلار عرضه شده است.

AndroidHeadlines

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.