اپ‌نت؛ این بهترین اپلیکیشن برای پاک کردن برنامه از روی گوشی اندرویدی شماست!

نصب اپلیکیشن در اندروید کار بسیار راحت و آسانی است، آن‌قدر آسان که نیازی نیست که برای آن حتی چند ثانیه وقت تلف کنید؛ اما حذف یک اپلیکیشن در اندروید شاید برای بعضی از کاربران مقداری مشکل باشد یا دست‌کم زمان‌بر باشد.

0

بجای اینکه برای حذف تک‌تک برنامه‌ها بخواهید صفحات زیادی را بپیمایید، ما به شما اپلیکیشن Easy Uninstaller را پیشنهاد می‌کنیم. با استفاده از این اپلیکیشن قادر خواهید بود که چندین برنامه را به صورت یکجا حذف کنید، آن‌ها را بر اساس حجم مرتب کنید و حتی فایل‌های غیرضروری و موقتی که توسط اپلیکیشن‌ها ایجاد می‌شود را حذف کنید.

BrD bazaar badge Bویژگی‌ها

  • 1 – حذف گروهی و یکجای اپلیکیشن‌ها

  • 2- مرتب‌سازی اپلیکیشن‌ها بر اساس فضای ذخیره‌سازی

  • 3- پاک‌سازی فایل‌های بجا مانده از اپلیکیشن‌ها

  • 4- پیمایش میان اپلیکیشن‌ها به‌منظور یافتن برنامه‌های بلااستفاده و یا کم استفاده

  • 5- پیمایش میان اپلیکیشن‌ها به‌منظور یافتن اپلیکیشن‌هایی که میزان مصرف باتری بالایی دارند

  • 6- ایجاد یادآورهای منظم برای پاک‌سازی فضای ذخیره‌سازی و یادآوری پاک‌سازی برای زمانی که حافظه پر شده است.

 easy-uninstaller-pro

مزایا

Easy Uninstaller بدون هیچ حاشیه و سروصدای اضافی کار اساسی خود را به خوبی انجام می‌دهد. در این اپلیکیشن شما با لیستی از برنامه‌ها بر اساس میزان فضای اشغالی آن‌ها در گوشی‌هوشمندتان روبرو خواهید شد. برای حذف برنامه‌های موردنظرتان در این لیست می‌توانید آن‌ها را علامت‌گذاری کنید تا این اپلیکیشن آن‌ها را یکی‌یکی حذف کند.

با توجه به روندی که پلتفرم اندروید در حذف اپلیکیشن‌ها دارد، برای حذف دسته‌ای اپلیکیشن‌ها در این برنامه، نیاز خواهید داشت تا حذف هرکدام را به صورت جداگانه تأیید کنید اما با این حال این روند باز هم از رفتن به صفحه تنظیمات هر اپلیکیشن و حذف آن، سریع‌تر خواهد بود. اپلیکیشن Easy Uninstaller یک تاریخچه از برنامه‌های حذف شده را نگه می‌دارد تا بعداً در صورت نیاز، به راحتی بتوانید آن‌ها را پیدا کنید.

با این حال بعضی از ویژگی‌های دیگر این اپلیکیشن است که آن را کاربردی‌تر می‌کند. از جمله‌ آن‌ها می‌توان به تنظیم یادآورها به صورت ماهانه یا هفتگی برای یادآوری حذف اپلیکیشن‌های بلااستفاده اشاره کرد. با استفاده از این اپلیکیشن‌ شما قادر خواهید بود تا یک یادآور را برای زمانی که میزان فضای آزاد ذخیره‌سازی از یک مقدار مشخص کمتر شد، تنظیم کنید. همچنین می‌توانید از ردیاب داخلی این اپلیکیشن برای یافتن اپلیکیشن‌هایی که میزان مصرف باتری بالایی دارند، استفاده کنید.

معایب

در حالی‌که ردیاب‌های میزان استفاده از باتری و فضای ذخیره‌سازی مفید هستند و می‌توان با استفاده از آن‌ها اپلیکیشن‌هایی که به طور مداوم استفاده می‌کنید را رصد کرد؛ اما می‌توانند خود یکی از قاتلان باتری باشند. با وجود ردیاب مصرف باتری خود اندروید، این قابلیت‌ها کمی بی‌استفاده به نظر برسند. همچنین این اپلیکیشن نمی‌تواند تمام برنامه‌های سیستمی را که از قبل روی دستگاه‌ نصب شده‌اند را حذف کند. تنها شما می‌توانید از قسمت تنظیمات اپلیکیشن‌ها آن‌ها را غیرفعال کنید.

رقابت

Easy Uninstaller برای دستگاه‌هایی که روت نشده‌اند قابل استفاده است و برای آن دسته از دستگاه‌هایی که روت شده‌اند می‌توان از اپلیکیشن Titanium Backup استفاده کرد که در کنار قابلیت پشتیبان‌گیری خود قادر است تا برای آن دسته از کاربرانی که از اپلیکیشن‌های سیستمی خسته شده‌اند و نمی‌خواهند هیچ نام و نشانی از آن‌ها رو گوشی‌هوشمندشان باشد، این اپلیکیشن‌ها را حذف کند.

جدای از بحث روت بودن دستگاه‌ و اینکه کدام اپ در حالت روت یا غیر روت استفاده می‌شود، رقابت میان اپلیکیشن‌های حذف کننده بر سر عملکرد بهتر در حذف دسته‌ای برنامه‌ها و حذف فایل‌های اضافی و به‌جامانده آن‌هاست.

برای مثال اپلیکیشن Easy Uninstaller با وجود مزایا و ویژگی‌های برتر خود، یک برنامه اسکن ویروس را تبلیغ می‌کند که احتمالاً شما نیازی به آن ندارید. در طرف دیگر این رقابت، اپلیکیشن Uninstaller وجود دارد که بدون هیچ عمل اضافی، عملیات حذف گروهی برنامه‌ها را انجام می‌دهد و هیچ اثری بجا نمی‌گذارد. اپلیکیشن System App Remover به‌طور مشابه برنامه‌های سیستمی را حذف می‌کند که اگر از اپلیکیشن Titanium Backup استفاده می‌کنید، دیگر نیازی به نصب آن نخواهید داشت.

BrD bazaar badge B lifehacker

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.