در تلاش برای برندسازی دوباره؛ لاجیتک نام خود را به “Logi” تغییر داد!

لاجیتک شرکتی است که بسیاری از کاربران کامپیوتر با آن آشنایی دارند. چرا شرکتی که به تولید محصولات مربوط به تکنولوژی می‌پردازد، باید قسمت tech که مخفف تکنولوژی است را از نام خود حذف کند؟

0

این شرکت به تولید لوازم جانبی مثل کیبورد، موس، دسته‌های بازی برای کامپیوتر و حتی لوازم جانبی برای گوشی‌ هوشمند و تبلت مثل کیس، کیبورد و بسیاری از چیزهای دیگر می‌پردازد. این برند برای مدتی به کار خود ادامه می‌داد و سعی می‌کرد که نیاز بازار را برطرف کند، اما حالا شرکت اعلام کرده که می‌خواهد برند تازه‌ای بسازد.

بنا به اظهارات سخنگویان شرکت، آن‌ها از امروز به بعد با نام Logi شناخته می‌شوند. بنا به گفته‌های Charlotte Johs معاون رئیس بخش توسعه تجاری این شرکت، علت حذف Tech این است که این واژه دیگر ضمنی شده است. Tech در همه‌جا وجود دارد. در هوایی که نفس می‌کشید، در لباس‌هایتان و در آینده هست. Tech دیگر معنایی ندارد.

با توجه به این گفته‌ها همچنان به نظر می‌رسد که برند لاجیتک به این زودی‌ها از بین نرود. هنوز مشتریان زیادی از برند سازی دوباره لاجیتک مطلع نیستند، به همین دلیل انتظار می‌رود که این شرکت، به تولید دستگاه‌هایی که به برند لاجیتک متکی هستند ادامه دهد. بااین‌حال اگر سری بعد دستگاهی با برند Logi دیدید، بدانید که تولیدشده شرکتی با برند لاجیتک بوده است.

ubergizmo

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.