انتشار تصاویر رندر شده جدید منتسب به گلکسی نوت 5 و قاب‌های محافظ آن

سری گلکسی نوت به اندازه‌ای طرفدار دارد که بدون شک می‌توان گفت گلکسی نوت ۵ امسال از جانب سامسونگ روانه بازار خواهد شد، از قرار معلوم تصاویر رندر شده‌ جدیدی از این محصول به همراه قاب‌های محافظ آن به بیرون درز پیدا کرده است.

1

گفته می‌شود گلکسی نوت ۵ صفحه‌نمایشی ۵.۹ اینچی با کیفیت 4K دارد که اگر این شایعه صحت داشته باشد حدود ۰.۲ اینچ نسبت به گلکسی نوت ۴ بزرگ‌تر است.

جالب اینجاست که هنوز گلکسی نوت ۵ به بازار معرفی نشده، در فضای اینترنت شاهد تصاویری از قاب‌های محافظ این گوشی هستیم. تصاویری که اخیراً‌ در حساب توئیتر منتسب به نوت ۵ منتشر شده است حکایت از قاب‌های محافظ شفاف این گوشی پرچمدار دارد. در کنار قاب محافظ گلکسی نوت ۵، خود گوشی گلکسی نوت ۵ نیز در این تصاویر به چشم می‌خورد.

قاب شفاف گلکسی نوت ۵ دارای قسمت‌هایی در قسمت پشت است که احتمالا این محل‌ها برای دوربین، فلش و سنسور تشخیص ضربان قلب تعبیه شده است. در قسمت پایین این قاب نیز شاهد چهار قسمت بریده شده هستیم که حدس می‌زنیم مربوط به قلم استایلوس، اسپیکرها و ورودی شارژر ۳.۵ میلی‌متری گلکسی نوت ۵ باشد.

اگر بخواهیم از روی این تصاویر قضاوت کنیم باید گفت که گلکسی نوت ۵ نیز از لحاظ طراحی تا حد زیادی دنباله رو گلکسی نوت ۴ بوده و در قسمت راست گوشی دکمه پاور قرار دارد در حالی‌که دکمه‌های مربوط به کنترل صدا در قسمت سمت چپ گوشی قرار گرفته است.

احتمال می‌رود گلکسی نوت ۵ تنها ۷.۹ میلی‌متر ضخامت داشته باشد و با این حساب از گلکسی نوت ۴ که ۸.۵ میلی‌متر ضخامت داشت باریک‌تر است؛ اما باز هم نسبت به گلکسی اس ۶ که ۶.۸ میلی‌متر ضخامت دارد، ضخیم‌تر است.

متاسفانه نمی‌توان روی هیچ‌کدام از تصاویری که از گلکسی نوت ۵ منتشر شده است حساب باز کرد و امیدواریم هر چه به تاریخ معرفی این گوشی پرچمدار نز‌دیک‌تر می‌شویم، اطلاعات بیشتری از گلکسی نوت ۵ به بیرون درز پیدا کند. در پایان پیشنهاد می‌کنیم تصاویر رندر شده جدید منتسب به گلکسی نوت 5 و قاب‌های محافظ آن را به تماشا بنشینید:

phonearena.com

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.

1 نظر
  1. Al!R3ZA می‌گوید

    چه وضعشه !
    گوشی های سونی و سامسونگ رو نمیشه اصلا تشخیص داد!
    باید از روی سایرشون و یا رنگ خاصشون یا حاشیه اج تشخیص بدی :| که خیلی از اینا تو عکس غیر قابل تشخیصه