Oppo رسما تایید کرد: گوشی هوشمند Mirror 5s به‌زودی معرفی می‌شود

علاقه‌مندان به گوشی‌های چینی بدون شک مطلع هستند که شرکت OPPO تخصص خاصی در تولید گوشی‌های هوشمند بسیار باریک دارد.

0

هفته گذشته شاهد انتشار تصاویری از قاب پشتی و جلوی گوشی هوشمند جدید Oppo به نام Mirror 5 بوده‌ایم، این در حالیست که صفحه رسمی نمایندگی تایوان این شرکت در فیس‌بوک، ساعاتی پیش به طور رسمی مشخصات سخت‌افزاری این محصول را با نام  Mirror 5s برملا کرد.

بر این اساس مطمئن هستیم که گوشی هوشمند Mirror 5s یک میان رده محسوب می‌شود که به صفحه‌نمایشی 5 اینچی با وضوح فول اچ‌دی در کنار اندروید 5.1 تجهیز گردیده است. با توجه به سایز صفحه و رزولوشن،چگالی تصویر این صفحه‌نمایش احتمالا ۲۹۴ پیکسل در هر اینچ است. قلب این محصول Oppo را قرار است پردازنده اسنپ‌دراگون 400 کوالکام که بر روی فرکانس 1.2 گیگاهرتز تنظیم شده به همراه واحد پردازش گرافیکی آدرنو ۳۰۵ و دو گیگابایت حافظه رم به تپش درآورد.

گوشی هوشمند Mirror 5s در قاب پشتی که از شیشه ساخته شده میزبان یک دوربین 8 مگا پیکسلی است، این در حالیست که دوربین سلفی آن به سنسوری با وضوح 5 مگا پیکسلی در کنار اپلیکیشن Beautify 3.0 مجهز شده است. از دیگر مشخصات سخت‌افزاری این میان رده اوپو می‌توان به پشتیبانی از دو سیم‌کارت به صورت همزمان و نسل چهارم شبکه مخابراتی، حافظه دائمی 16 گیگابایتی با قابلیت افزایش این میزان فضا با بهره‌گیری از کارت حافظه جانبی و یک باتری 2420 میلی‌آمپر ساعتی اشاره کرد.انتظار می‌رود هفته آینده شاهد رونمایی رسمی از Mirror 5s باشیم

androidauthority

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.