ایسوس از تبلت هفت اینچی ZenPad C 7.0 رونمایی کرد

این روزها بازار تبلت‌ داغ است و هر روز شاهد رونمایی محصولی جدید از جانب شرکت‌های مختلف هستیم، ایسوس نیز به عنوان شرکتی که ید طولایی در زمینه عرضه تبلت دارد از این قافله عقب نمانده و هر از گاهی تبلتی جدید را که در آستین دارد رونمایی می‌کند.

0

به همین منظور امروز شاهد رونمایی تبلت هفت اینچی ZenPad C 7.0 بودیم. ایسوس برند ZenPad خود را حسابی تحویل می‌گیرد و تبلت جدید معرفی شده نیز در طیف محصولات برند ZenPad قرار دارد. اگر از طرفداران سری ZenPad باشید حتماً ZenPad 8.0 , ZenPad 8.0 S را که اواسط ماه گذشته از جانب ایسوس در نمایشگاه کامپیوتکس ۲۰۱۵ تایوان معرفی شد به خاطر دارید حالا نوبت ZenPad c 7.0 ایسوس است!

تبلت هفت اینچی ZenPad c 7.0 ایسوس با مدل Z170 شناخته می‌شود. در ویدئوی معرفی این تبلت، ویژگی خاصی به چشم نمی‌خورد و با این حساب انتظار زیادی نمی‌توان از آن داشت اما این‌طور که پیداست برای انجام کارهای روزانه و بررسی ایمیل‌ها از لحاظ سخت‌افزاری مناسب به نظر می‌رسد.

تلبت Zenpad c 7.0 از صفحه‌نمایشی هفت اینچی با فناوری IPS برخوردار است، به کارگیری فناوری VisualMaster شرکت ایسوس در این تبلت باعث شده تا از لحاظ زاویه دید مشکل چندانی نداشته باشد.

انتظار می‌رود این تبلت در چند مدل مختلف به بازار عرضه شود، تفاوت بیشتر این مدل‌ها در دوربین آنها خواهد بود، مدلی از این تبلت با دوربین ۵ مگاپیکسلی PixelMaster روانه بازار می‌شود و مدل دیگر آن از دوربین ۲ مگاپیکسلی بهره خواهد برد.

ubergizmo.com

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.