شایعه: سامسونگ از هراس آیفون 6 اس، گلکسی اس ۷ را تا پیش از زمستان معرفی می‌کند!

بر اساس گزارشات جدید رسانه‌های کشور کره جنوبی، شرکت سامسونگ تلاش می‌کند تا از گلکسی اس 7 در نیمه دوم سال جاری میلادی رونمایی کند.

2

پیش از این شنیده بودیم که این غول کره‌ای قرار بود گلکسی نوت 5 را برای رویارویی با آیفون 6 اس، در اوایل سال جاری به بازار عرضه کند؛ اما شایعات جدید حکایت از آن دارند که سامسونگ احتمالاً قصد دارد در عرضه گلکسی اس 7 به بازار کمی عجله به خرج دهد. از آنجایی که این شایعه تا حدودی برخلاف رسم سامسونگ است، لذا باور آن کمی سخت خواهد بود.

بر اساس گزارش یکی از منابع خبری داخلی کره جنوبی موسوم به Newsis، سامسونگ در 2 الی 3 ماه جلوتر از برنامه، کار بر روی گلکسی اس 7 را آغاز کرده است. همچنین این منبع خبری بیان کرده است که سامسونگ جدیدترین پرچم‌داران سری اس خود را در ابتدای سال جاری معرفی کرده است و با استناد به همین مسئله، اظهار داشته است که این شرکت می‌تواند تحقیقات و کارهای ابتدایی توسعه را آغاز کرده و تا پایان سال جاری میلادی گلکسی اس 7 را عرضه کند. اگر این شایعه حقیقت داشته باشد، این اولین باری خواهد بود که غول کره‌ای دنیای فناوری دو پرچم‌دار سری اس را در یک سال معرفی می‌کند.

از آنجایی که چرخه تولید پرچم‌داران سامسونگ معمولاً 12 ماه به طول می‌انجامد، این شایعه می‌تواند یکی از تعجب‌آورترین شایعاتی باشد که تاکنون منتشر شده است اما عللی که در این شایعه به آن استناد شده است تا حدودی توجه را جلب می‌کند.

سامسونگ گفته است که این تغییر و تحول در روند توسعه و عرضه به منظور پاسخ بهتر در مقابل سری آیفون‌های 6 اس انجام گرفته است. جدا از مسئله گلکسی اس 7 و گلکسی نوت 5، در جایی دیگر شایعه شده است که این شرکت قصد دارد یک نسخه بزرگ‌تر از گلکسی اس 6 به نام گلکسی اس 6 اج پلاس عرضه کند!

حتی اگر این شایعات به حقیقت تبدیل شوند، تنها چیزی که روایت خواهد شد این است که چقدر اپل و سامسونگ به رقابت و سرشاخ شدن با یکدیگر اهتمام می‌ورزند.

شایعات ادعا می‌کنند که سامسونگ قصد دارد تا اپل در بخش گوشی‌های رده‌بالای بازار، در یک اتاق تنفس تنها بگذارد، اما با این تفاسیر این مسئله غیرممکن بوده و به عنوان یک تاکتیک به فروش سامسونگ لطمه وارد خواهد کرد.

همین دیروز بود که در فارنت خبری منتشر کردیم مبنی بر این که سامسونگ انتظار دارد تا پایان سال جاری میلادی، 45 میلیون دستگاه گلکسی اس 6 و گلکسی اس 6 اج بفروشد.

phonearena

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.

2 نظر برای این مطلب
  1. soheil می‌گوید

    سامسونگ هم مثل سایر گوشی های اندرویدی نفس های آخرش رو میکشه و باید بره به سمت گوشی های ارزون قیمت.

  2. مهرداد می‌گوید

    هراس؟