سیستم تخمین سن مایکروسافت به مونور جستجوی تصاویر بینگ اضافه شد

به نظر می‌رسد مایکروسافت قصد دارد سرگرمی را به طور مضاعف به سرویس‌های خود وارد کند. پس از معرفی یک وب‌سایت اختصاصی برای تشخصی سن، از روی عکس و در پی آن انتشار برنامه ویندوز فونی آن، هم اکنون این قابلیت به طور زنده بر روی سرویس جستجوی عکس بینگ قابل استفاده می‌باشد.

0

برای امتحان این موضوع، تنها کافیست نام بازیگر یا خواننده موردعلاقه خود را در سرویس جستجوی تصاویر بینگ تایپ نمایید و بعد از نمایش نتایج بر روی یک از عکس‌ها کلیک کنید. اگر تصویر به اندازه کافی بزرگ و قابل شناسایی باشد، بر روی آن آیکون سرویس #HowOldRobot نمایش داده خواهد شد که با کلیک بر روی آن می‌توانید سن تقریبی آن را مشاهده نمایید.

bingageguesscher-100587269-large

در صورت عدم مشاهده این گزینه، می‌توانید از نوار عکس‌های مشابه پایین صفحه نیز بهره ببرید. لازم به ذکر است که این سرویس توسط یک روبات ارائه می‌گردد و بروز اشکال و یا تشخصی غلط سن غیر محتمل است؛ همان‌طور که در بررسی به عمل آماده توسط وب‌سایت منبع، سن باراک اوبامای 53 سه ساله، حدود 71 سال تشخیص داده شده است.

این در حالیست که ممکن است روتوش های صورت گرفته بر روی عکس توسط برنامه فتوشاپ نیز ضریب خطا را بالا ببرد. سرویس تشخصی سن مایکروسافت، بر اساس طرح آکسفورد شکل گرفته که آن به طور کامل‌تر و با جزئیات بیشتر نوع جنسیت و سن تقریبی را بیان می‌کند. هرچند این روبات در حال حاضر می‌تواند کاربران را سرگرم کند، با این حال ساکنین ردموند قصد توسعه و هوشمند کردن آن را دارند. بدون شک با کاهش ضریب خطای سن تشخیص داده شده، از این برنامه می‌تواند در علوم مختلفی همچون پزشکی، اجرای قانون و برقراری امنیت عمومی استفاده کرد.

pcworld

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.