این دختر 22 ساله از انتشار هر عکس در اینستاگرام تا 45 میلیون تومان درآمد دارد!

اینستاگرام تنها یک پلتفرم برای به اشتراک‌گذاری تصاویر غذا یا مکان‌هایی که در آنجا بوده‌ایم نیست. از این پلتفرم می‌توان برای تبلیغات نیز استفاده کرد که این روزها البته در حال رایج شدن است. اکنون بسیاری از نویسنده‌های بلاگ، در ازای دریافت مبالغ مختلف، در پست‌های خود به بررسی یک محصول مرتبط با زمینه محتوایی بلاگ خود می‌پردازند. اما اگر کنجکاو شده‌اید بدانید تا چه میزان می‌توان از این راه‌ها کسب درآمد کرد، پیشنهاد می‌کنیم این مطلب را دنبال کنید!

9

دختری 22 ساله به نام دانیل برنشتاین که صاحب صفحه weworewhat@ در اینستاگرام می‌باشد، در زمینه سبک شخصی (لباس و …) بلاگ نویسی می‌کند و براساس گزارشی جدید، قادر است به ازای هر پستی که در اینستاگرام خود منتشر می‌کند، تا 15 هزار دلار درآمد داشته باشد. اما چطور؟ جواب ساده است، این دختر خانم در تصاویری که منتشر می‌کند، همواره لباس‌هایی را می‌پوشد که شامل مارک‌های رقیب یکدیگر نباشند!

weworewhat

براساس گزارش بازار هارپر، به‌طور متوسط، اگر شما چندصد تا چندهزار دنبال کننده داشته باشید، می‌توانید به ازای هر پست درآمدی 500 تا 5000 دلاری داشته باشید. اما اگر بتوانید برای خود تا 6 میلیون دنبال کننده دست و پا کنید، آنوقت قادرید 20 الی 100 هزار دلار به ازای هر تصویر منتشر شده درآمد داشته باشید!

احتمالاً همه می‌دانیم که کمپانی‌های کوچک و بزرگ در سراسر جهان برای تبلیغات از بودجه‌های تبلیغاتی بهره می‌برند، اما شاید بد نباشد بدانید در صنعت مد و فشن برندهایی وجود دارند که حاضرند در یک سال بودجه‌های گزافی مانند 1 میلیارد دلار را تنها برای پست‌های اینستاگرام اختصاص دهند!

توماس رنکین، مدیرعامل و موسس Dash Hudson، یک پلتفرم که کمک می‌کند پست‌های اینستاگرام خود را تجاری کنید، می‌گوید: این یک تصویر نشریه‌ای نیست. ما نمی‌خواهیم که به‌عنوان یک مجله شناخته شویم. ما تلاش می‌کنیم یک لحظه ایجاد کنیم.”

البته شاید موفقیتی که شما در این شبکه اجتماعی کسب می‌کنید با این اعداد و ارقام فاصله‌ی زیادی داشته باشد، اما بدون شک اینستاگرام یک راه مناسب برای کسب درآمد محسوب می‌شود.

ubergizmo

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.

9 نظر برای این مطلب
  1. علی می‌گوید

    سلام من می خوام مثل همه تبلیغات که توصفحه Homeبالا میاد تبلیغات پیج خودم روبذارم تا ازفروشگاهم. مثل بقیه تبلیعج بشه وفروش کنم اما فقط روش ارسال عکس ازطریق دایرکت وفالورهارا درمطالب شما یادگرفتم هرچه گشتم نحوه گذاشتن تبلیغات فروشگاهها وغیره که درHomeقرارمیگیره راپیدانکردم. تاموردرویت همگان قراربگیره
    لطفأ راهنمایی کنید(درضمن واقعأ تشکرخاص ازشما دارم که این طور فوری وباحوصله جواب مخاطبین را میدهید
    قبلأ سوالی پرسیدم وفوری جواب دادید ومشکل حل شد ازوقتی که میذارید بینهایت سپاسگذارم)

    1. محسن صحافی می‌گوید

      این مطلب جای پاسخ دادن به مشکلات اینستاگرام نیست. در همون مطلب در انتهای مطلب توضیح دادیم که این امکان وجود نداره و تصایور به صورت خودکار در اون صفحه قرار می گیرن. لطفا به همون مطلب اموزش اینستاگرام مراجعه کنید و سوالات رایج رو بخونید

  2. حمید می‌گوید

    پول باد آورده رو باد میبره

  3. sh می‌گوید

    قربون تو که حلال خوری…

  4. امین می‌گوید

    بهزاد ما باغچمون رو می خوایم بیل بزنیم لطفا زحمتش رو بکش

  5. مهیار می‌گوید

    بهزاد جان. لازم نیست همیشه فشار به بدن بیاریم کافیه کمی فشار به عقلمون بیاریم و عقلمون رو به زحمت بندازیم.

  6. بهزاد می‌گوید

    کاری که توش زحمت نباشه حرام است

    1. یه بنده خدا... می‌گوید

      بهزاد خان !
      میشه بگین اینو کجای دین گفته ؟؟ لطفا با ذکر منبع ..

    2. علی می‌گوید

      دوست عزیز کی گفته انجام دادن اینکار بدون زحمته؟! فکر می کنی به همین راحتی هر کسی یه صفحه تو اینستاگرام بسازه یک میلیون فالور پیدا می کنه؟!!