آموزش استفاده از اینستاگرام در کامپیوتر؛ چگونه با استفاده از کامپیوتر تصاویر خود را ارسال کنیم؟

آیا تابه‌حال به این فکر کرده‌اید که بتوانید از کامپیوتر خود تصاویری را به اینستاگرام ارسال کنید؟ روش‌هایی برای این کار وجود دارد، اما بیشتر آن‌ها اشکالاتی دارند. به هر حال اگر به استفاده از اینستاگرام از کامپیوتر اصرار دارید ادامه مطلب را از دست ندهید.

295
توجه: نسخه تحت وب (مرورگر) اینستاگرام به‌صورت پیش‌فرض قابلیت ارسال پیام شخصی (دایرکت) یا پست عکس ندارد. برای ارسال تصویر باید از این روش استفاده کرده تا محدودیت را دور بزنید.

اینستاگرام اجازه آپلود عکس از طریق رابط برنامه‌نویسی نرم‌افزار یا API آن‌ها را نمی‌دهد، پس تمام موارد زیر (به جز اپلیکیشن رسمی ویندوز 10) را می‌توان به عنوان راه‌های فرعی شناخت. توجه کنید که ممکن است با استفاده از روش‌های زیر به نقض قوانین اینستاگرام بپردازید و حساب کاربری شما بسته شود.

روش پیشنهادی: استفاده از اپلیکیشن رسمی اینستاگرام برای ویندوز 10

روش دانلود و استفاده را به صورت کامل و تصویری در این مطلب (کلیک کنید) آموزش داده‌ایم. این روش بهترین راه برای برخورداری از بسیاری امکانات اینستاگرام در لپتاپ یا کامپیوتر شخصی است.

توجه: برای پست گذاشتن باید از طریق مرورگر اقدام کنید. برای خواندن آموزش اینجا کلیک کنید.


سایر روش‌ها:

در ابتدا برای باز کردن یک حساب کاربری اینستاگرام احتیاج دارید که از برنامه اصلی در یک گوشی هوشمند یا تبلت استفاده کنید – می‌توانید از یک شبیه‌ساز اندروید در کامپیوتر خود نیز استفاده کنید.

BlueStacks

نرم‌افزار BlueStacks

یک راه برای اجرا کردن برنامه‌های مخصوص اندروید در کامپیوتر، استفاده از نرم‌افزار BlueStacks است. این نرم‌افزار به شما اجازه می‌دهد که برنامه‌های موردعلاقه‌تان را در مرورگر اینترنت و در کامپیوتر به صورت تمام صفحه اجرا کنید. پس می‌توانید به کمک این نرم‌افزار و باز کردن برنامه‌ی اینستاگرام یک حساب کاربری جدید ایجاد کنید.

BlueStacks یک شبیه‌ساز است. می‌توانید آن را امتحان کنید اما برخی معتقدند که غیر قابل پیش‌بینی بوده و کار کردن با آن صبر می‌طلبد. به‌هرحال این نرم‌افزار مجانی است!

Instapic-windows-8

InstaPic

راه دیگر استفاده از اینستاگرام در کامپیوتر – که بتوان با آن اکانت جدید هم ایجاد کرد – استفاده از برنامه‌ی InstaPic، در ویندوز 8 است. اگر می‌خواهید آن را امتحان کنید می‌توانید اینجا پیدایش کنید.

متأسفانه این یکی فقط در ویندوز 8 قابل استفاده است.

Gamblr

Gramblr

یک گزینه‌ی دیگر که استفاده از آن زیاد پیشنهاد نمی‌شود. گزارش‌های زیادی مبنی بر غیرفعال شدن هشتگ‌هایی که از این برنامه ارسال می‌شوند و حتی مسدود شدن حساب‌های کاربران دریافت شده. این یکی ارزش ریسک‌ را ندارد.

Latergram

Latergram.me

روش چهارم استفاده از latergram.me است. با استفاده از این وب‌سایت شما می‌توانید عکس‌هایتان را آپلود کرده و برای ارسال پست‌ها به صورت خودکار برنامه‌ریزی کنید، سپس این تصاویر به گوشی‌تان ارسال خواهد شد.

در این روش شما همچنان به گوشی خود نیاز دارید. این برنامه در زمانی که تعیین کرده‌اید یک یادآور به گوشی‌تان ارسال می‌کند؛ بنابراین برای کامل کردن پروسه‌ی ارسال پست جدید همچنان به یک دستگاه گوشی نیاز دارید. همچنین این برنامه به علت باگ‌های موجودش در آی‌تیونز 2.5 ستاره گرفته است.

Schedugr.am

Schedugr.am

به نظر می‌رسد که این یکی گزینه‌ی خوبی باشد، مخصوصاً اگر بیشتر از یک حساب اینستاگرام داشته باشید و یا بخواهید ارسال پست‌ها را از قبل برنامه‌ریزی کنید.

می‌توانید از کامپیوتر خود به ارسال عکس‌ها بپردازید یا برایشان زمانی مشخص کنید تا بعداً ارسال شوند. بعداً هم لازم نیست مثل برنامه‌ی latergram.me عمل ارسال را به صورت دستی انجام دهید. بعد از ثبت‌نام دیگر لازم نیست یک گوشی هوشمند را دوباره لمس کنید.

Schedugram.am را می‌توانید به مدت 7 روز به صورت رایگان استفاده کنید و بعد از آن باید مبلغی را به صورت ماهیانه پرداخت کنید.

توجه کنید که هیچ‌یک از این برنامه‌ها به اینستاگرام وابسته نیستند و هیچ تأیید یا گواهی از اینستاگرام نیز ندارند. پس بدانید هیچ تضمینی برای مسدود نشدن حساب کاربری ایسنتاگرامتان در صورت استفاده از این برنامه‌ها وجود ندارد.

 Louisem

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.

295 نظر برای این مطلب
  1. فااااااااااااطمه می‌گوید

    سلام دوستان لطفا جواب منو بدید.از طریق وب سایت میرم اینستا ثبت نام ک میکنم وقتی از کروم میام بیرون میخام دوباره برم داخل نمیشه.یعنی دیگه ایمیلم رو قبول نمیکنه چیکار کنممممممممم؟؟؟؟؟

    1. علی ارغوان می‌گوید

      شما یکبار باید ثبت نام (Sign Up) کنید و بعد از اون وارد بشید (Log in/Sign in).