تصاویر گوگل پلاس شما از این پس در گوگل درایو نیز نمایش داده خواهند شد

گوگل در سال 2011 شبکه اجتماعی خود را تحت عنوان گوگل پلاس در جهت رقابت با فیس‌بوک راه‌اندازی کرد. این شبکه اجتماعی امکانات جدید بسیاری از جمله حلقه‌ها، پاتوق‌ها، جرقه‌ها و تجمّع‌ها را ارائه می‌کند. هرچند گوگل پلاس آن‌چنان که تصور می‌شد نتوانست میان علاقه‌مندان به شبکه‌های اجتماعی محبوبت ایجاد کند، اما ساکنین مانتن ویو با افزودن قابلیت‌های جدید سعی در ارائه سرویسی متفاوت هستند، بر همین اساس امروز اعلام گردید که تصاویر گوگل پلاس از این پس در گوگل درایو نیز نمایش داده خواهند شد.

0

هرچند این قابلیت هنوز به طور رسمی در دسترس قرار نگرفته، اما منابع نزدیک به ساکنین مانتن ویو اعلام کرده‌اند که طی هفته‌های آینده یکپارچه‌سازی خوبی میان اکانت گوگل پلاس و گوگل درایو  انجام خواهد شد، به طور که کاربران می‌توانند به تصاویری که در گوگل پلاس آپلود کرده‌اند در قسمتی مجزایی در گوگل پلاس نیز به آن‌ها دسترسی داشته باشند.

بدین ترتیب کاربران نسخه اندروید، iOS و تحت وب سرویس گوگل درایو شاهد افزوده شدن سربرگ تازه‌ای به نام Google+ Photos خواهند بود که با ورود به آن می‌توانند تصاویر اکانت گوگل پلاس خود را مشاهده کنند. همچون گذشته کاربران می‌توانند تصاویر و ویدئوهای خود را در شبکه اجتماعی گوگل پلاس آپلود کنند، اما به لطف قابلیت جدید توانایی مشاهده تمامی آن‌ها را در گوگل درایو نیز پیدا خواهد کرد و به راحتی متوانند در صورت تمایل از آن‌ها در سرویس فضای ذخیره سازی ابری درایو فایل پشتیبان تهیه کنند.

  gsmarena

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.