این تصاویر رندرشده از اچ‌تی‌سی وان M9 پلاس ظاهر احتمالی گوشی را نمایش می‌دهند

ساعتی پیش ابعاد احتمالی One +M9 گوشی آینده اچ‌تی‌سی منتشر شد و حالا ظاهراً بر همین اساس و همچنین براساس تصاویر درز کرده قبلی تصاویر رندرشده زیبایی ظاهر احتمالی این گوشی را به تصویر کشیده‌اند.

2

همان‌طور که مشاهده می‌کنید حدس می‌زنیم +M9 از نظر ظاهری تفاوت زیادی با M9 نداشته باشد. اضافه شدن دکمه‌ای شبیه به دکمه Home برای حسگر اثر انگشت در کنار دکمه‌های نرم‌افزاری روی صفحه‌نمایش کمی غیرعادی به نظر می‌رسد و البته در تصاویر درز کرده قبلی خبری از دوربین دوگانه هم نبود. همچنین همان‌طور که مشاهده می‌کنید لنز دوربین شبیه به یک لنز نکسوس 5 بزرگ شده است اما از آن‌جایی که M9 نیز در مرحله آزمایش طراحی لنز گردی شبیه به این تصویر داشت این احتمال وجود دارد که اچ‌تی‌سی در ام9 پلاس نیز از لنز مربعی شکل استفاده کند.

HTC-One-M9-Plus--HTC-Desire-A55-leaked-images (2)

از آن‌جایی که عرضه وان ام9 به تازگی شروع شده هنوز مشخص نیست که آیا اچ‌تی‌سی واقعاً این +M9 را عرضه خواهد کرد یا خیر اما امیدواریم به‌زودی پاسخ این پرسش را بدانیم. گفته می‌شود وان ام9 پلاس از صفحه‌نمایشی بزرگتر (5.2 اینچی) با وضوحی بیشتر (QHD) بهره خواهد برد و در دو نسخه یکی با چیپست اسنپ‌دراگون 810 و دیگری با چیپست جدید مدیاتک MT6795 عرضه خواهد شد.

اگر نظر ما را بخواهید اچ‌تی‌سی با عرضه یک پرچم‌دار دیگر تا این حد شبیه به ام9 می‌تواند فروش پرچم‌دار کنونی را تحت تأثیر قرار دهد. همچنین این احتمال هم وجود دارد که ام9 پلاس تنها برای بازارهای شرق آسیا معرفی و عرضه شود و چیزی شبیه به M8 Eye و M8 را مجدداً شاهد باشیم.

phoneArena

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.

2 نظر برای این مطلب
  1. حمید می‌گوید

    بابا اینا که خیلی قدیمین
    htc که اینو با این طراحی معرفی کنه خودش رو با دستای خودش نابود میکنه …

  2. quietly brilliant می‌گوید

    بنظرم صدرحمت به ام9!فقط کاش این شکلی نباشه ام9+..بنظرم ک اصلا خوشگل نیست.اون از دوربین پشتش اونم از قاب فلزی دوربین سلفیش و بدتر دکمه هوم!!!زشته بنظرم!!زشت!