Taplet با این اپلیکیشن از ویدئوهای خود در آیفون عکسبرداری اچ‌دی کنید!

دارندگان آیفون به خوبی از قابلیت فیلم‌ و عکس‌برداری همزمان این گوشی باخبر هستند اما ویژگی که تاکنون دست کاربران آیفون از آن کوتاه بوده امکان عکس‌برداری از فیلم‌هایی است که قبلاً گرفته شده است. اپلیکیشن Taplet این مشکل را به راحتی بر طرف کرده است.

0

این اپلیکیشن به کاربران اجازه می‌دهد تا ویدئوی خود را با کیفیت اچ‌دی آپلود کرده و سپس لحظه مورد نظر را برای عکس‌برداری از فیلم‌آپلود شده انتخاب کنند. البته تاکنون با ترفند‌ی می‌توانستید از فیلم در حال اجرا عکس بگیرید، برای این کار لازم بود تا فیلم را در حالت توقف نگه داشته و سپس از صفحه نمایش عکس بگیرید، ناگفته نماند که تصویر گرفته شده با این روش رزولوشن بالایی نداشت.

اپلیکیشن Taplet به کاربران اجازه می‌دهد به راحتی هر لحظه از فیلم دلخواه را به صورت عکس ذخیره کنند. برای این کار باید در حین اجرای فیلم، قسمت دوربین را انتخاب کنند، سپس عکس دلخواه خود را ذخیره کرده و یا اینکه در شبکه‌های اجتماعی مانند اینستاگرام، فیس‌بوک و توییتر با دوستان و آشنایان خود به اشتراک بگذارند.
قابلیت تصویر برداری از فیلم‌ها بیشتر برای افرادی که به انجام ورزش‌های پرسرعت نظیر موج‌سواری و اسکیت‌برد علاقه دارند به کار می‌آید، اپلیکیشن Taplet به این ورزشکاران اجازه می‌دهد تا به راحتی فیلم دلخواه خود را آپلود کرده و لحظات هیجان‌ انگیز آنرا با کیفت اچ‌دی به صورت عکس ذخیره کنند. یکی دیگر از کاربرد‌های اپلیکیشن Taplet را می‌توان برای پدر و مادرهای جوان ذکر کرد، لحظاتی هستند که کودک کارهای جالبی در فیلم انجام می‌دهد، والدین به راحتی می‌توانند از این کارهای جالب که در قالب فیلم ذخیره شده است، عکسِ با کیفیت تهیه کنند.

اندی فورتسُن به عنوان ایده‌پرداز اصلی این اپلیکیشن مدعی است با در اختیار داشتن Taplet دیگر نیازی نیست تا هنگام استفاده از دوربین موبایل نگران انتخاب حالت عکس‌ یا فیلم‌برداری باشید چرا که به راحتی می‌توانید از فیلم‌های گرفته شده عکس تهیه کنید. اپلیکیشن‌ Taplet ایده خوبی را مطرح کرده است و با توجه به اینکه هنوز در مرحله بِتا به سر می‌برد انتظار داریم مورد استقبال دارندگان آیفون قرار بگیرد.

techcrunch.com

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.